آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۵
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر:
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر:محفل انس با قرآن در شهرستان کازرون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کازرون؛به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور قاری بین المللی قرآن کریم سید مصطفی حسینی و مردم و مسئولین شهرستان کازرون در مسجد امام زاده واقع در خیابان حضرتی کازرون محفل انس با قرآن کریم برگزار شد.
دراین مراسم که ویژه ایام الله دهه مبارک فجر و نکوداشت امام جمعه شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند برگزار شد ابتدا حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه کازرون ضمن تبریک دهه مبارفجر و حلول ماه رجب و گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه شهید شهرستان کازرون شهید خرسند بر اهمیت دادن به قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی نکاتی را برا حاضرین بیان داشت.
در ادامه قاری بین المللی قرآن کریم سید مصطفی حسینی با تلاوت چند از آیات قرآن کریم حاضرین را به فیض رسانید و در انتها گروه سرود مالک اشتربا کاری با عنوان ملت عشق به اجرا پرداختند.
 در انتها یادآوری می شود این مراسم به همت ستاد دهه مبارک فجر شهرستان کازرون و همکاری و میزبانی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله لعالی) و مالک استر حوزه امام علی(ع)سپاه ناحیه کازرون و هیئت امنای مسجد امام زاده شهرستان کازرون برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: