آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
فرمانده سپاه ناحیه کازرون
فرمانده سپاه ناحیه کازرون:فعالیت گروه جهادی شهید نواب در روستای گرگنا شهرستان کازرون
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه کازرون بیان نمود:در راستای رفع محرمیت زدایی و کمک به محرومیت زدایی گروه جهادی شهید نواب صفوی سپاه ناحیه کازرون در روستای گروگنا  به مردم خدمت گزاری نمود.
وی تصریح داشت:گروه جهادی شهید نواب صفوی از گروههای جهادی فعال می باشد که با حضور با شکوه جوانان مردم دوست برای خدمت دهی به مردم در مناطق محروم فعالیت می نمایند که در روستای گروگنا به مدت دو روز فعالیت ایفا نمودند.
فرمانده سپاه ناحیه کازرون خاطر نشان نمود:اهم فعالیت های گروه جهادی در روستای گروگنا را دیوار کشی منزل محروم،مسطح سازی گلزار شهدا،غبار روبی گلزار شهدا با حضور مردم روستا نام برد.
وی هدف از حضور گروههای جهادی سپاه ناحیه کازرون در مناطق محروم را ایجاد امید و نشاط انقلابی در روستاها که برکات زیادی دارد که یکی از آنها پای کارآوردن مردم و مشارکت آنها در پیشرفت مناطق است و اعتقاد داریم اگر بسیج مردمی در روستاها اتفاق بیفتد قطعا پیشرفت های زیادی حاصل خواهدشد.
سرهنگ توکل فرمانده سپاه کازرون در پایان با توجه به اهمیت برنامه محرومیت زدایی و کم به محرومان از مسئولان و دست اندرکاران شهرستان و مردم خیر جهت مشارکت در برنامه های اردوهای جهادی دعوت به عمل آورد..

نام:
ایمیل:
* نظر: