آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: بیش از بیست هزار بسته معیشتی در شهرستان کازرون در سال جاری در بین نیازمندان توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه کازرون،سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم ششمین مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی سپاه کازرون که به مناسبت عید مبعث در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)فرهنگ شهر با حضور مسئولان محلی و گروههای جهادی برگزار شد بیان نمود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از بیست هزار بسته معیشتی به همت مسئولان،خیرین و گروههای جهادی در بین نیازمندان تقسیم شده است. وی ضمن تبریک عید بزرگ مبعث ادامه داد:مرحله ششم از رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه به همت سپاه فجر و خیرین و گروههای جهادی به تعدای دو هزار بسته در ایام بزرک عید مبعث در بین نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه تقسیم و توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: در قرارگاه مواسات و همدلی که مزین به نام شهید لیله القدر ، شهید والامقام شیخ محمد خرسند می باشد،  با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش های امام جمعه محترم، روسای محترم ادارات، بسیج سازندگی، بسیج اقشار ، بسیج محلات، گروههای جهادی و هیات امنای مساجد، از ابتدای امسال تاکنون بیش از بیست هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه، میان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهرستان کازرون توزیع شده است..

 وی اذعان داشت:تعداد ۲۰۰۰ بسته معیشتی که به مناسبت عید مبعث در بین نیازمندان تقسیم خواهد شد  به ارزش هر بسته حدود ششصد هزار تومان شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه و مرغ توزیع خواهد شد..

این مقام مسؤول ادامه داد: در طول سال ۱۴۰۰ علاوه بر فعالیت در بسته معیشتی و جهیزیه،تعداد صدهزار پرس غذای گرم، توسط بسیج سازندگی و گروههای جهادی بسیج بین نیازمندان آبرومند شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ توکل افزود: به غیر از تلاش های همکاران پرتلاش کمیته امداد امام خمینی «ره» و اداره بهزیستی شهرستان کازرون، با حمایت خیرین و سپاه فجر استان فارس، بیش از شصت سری جهیزیه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سال جاری تهیه و به نیازمندان این شهرستان اهدا شده است..

فرمانده سپاه کازرون در پایان با  تشکر از خیرین نیک اندیش و ادارات و اعضای قرارگاه مواسات و همدلی و کمک مومنانه شهرستان کازرون گفت: همواره در تلاش هستیم که با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج  و گروههای جهادی بسیج که از بدنه ملت هستند، به نحو شایسته، کمک های خیرین را جمع آوری نموده و با تهیه بسته های معیشتی، به صورت عادلانه به دست نیازمندان واقعی محله برسانیم
حجت الاسلام صباحی، امام جمعه شهر کازرون در این آیین گفت: حرکت ارزشمند کمک مومنانه، پیروی از سیره انبیاء و اولیاء خداوند متعال است و در قرارگاه مواسات بایستی تلاش کنیم این همدلی و حرکت منسجم فرهنگی و کمک به هم نوع را که از بدنه بسیج برخاسته، در سطح جامعه بیش از پیش گسترش دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: