آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
معاون استاندار و فرماندار ویژه در مراسم روز پاسدار
معاون استاندار و فرماندار ویژه در مراسم روز پاسدار گفت: پاسداران ایران اسلامی پرورش یافته مکتب حسینی و نهضت عظیم عاشورا هستند.
 محمدعلی بخرد معاون استاندار و رئیس شورای تامین شهرستان در مراسم روز پاسدار و تجلیل از پاسداران انقلاب اسلامی که به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) نامگذاری شده و در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با حضور مسئولان شهرستان، پاسداران و خانواده‌های آن بزرگواران برگزار شد.
 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون،ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و خاصه روز پاسدار پیام صدوری خود را در خصوص روز پاسدار یادآوری کرد و گفت :  نامگذاری میلاد با برکت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) به نام روز پاسدار، افتخاری بزرگ برای پاسداران انقلاب اسلامی است و مبیّن این پیام است که در دفاع از دین و انقلاب اسلامی، برای جانفشانی، ایثار و فداکاری آماده باش هستند.
  رئیس شورای تامین شهرستان کازرون با اشاره به آیه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ (آیه 60 سوره انفال) آرم سپاه گفت : این آرم و آیه مفهوم و پیام عظیمی دارد و از ابتدا سپاه با تمام توان و تکیه بر استعداد و دانش فرزندان این اب و خاک به روی پای خودشان ایستاده اند و در عرصه های مختلف کمک مردم و دولت هستند.
  محمدعلی بخرد افزود : پاسداران عزیز ایران اسلامی پرورش یافته مکتب حسینی و نهضت عظیم عاشورا با درک درست و دقیق از مقتضیات فرا روی انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه ماموریت های خود حضور به موقع و فداکارانه داشته اند.
 رئیس شورای اداری شهرستان در پایان گفت:  الحمدلله امروز تمام دنیا به عظمت و اقتدار سپاه پاسداران پی برده و سر تعظیم در برابر سربازان آقا امام زمان (عج) ونایب آن حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرود آورده اند.
  در ادامه این مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، از فعالیتهای جهادی و اقدامات ساعی سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تجلیل و قدردانی بعمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: