آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵
فرمانده حوزه مقامت بسیج الزهراء(س)سپاه ناحیه کازرون:
فرمانده حوزه مقامت بسیج الزهراء(س)سپاه ناحیه کازرون خبر داد:در طول سال جاری 12سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء شد.

خواهر علیپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س)از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم اهداء یک سری جهیزیه به نوعروس کازرونی به مناسبت نیمه شعبان بیان نمود: به مناسبت های مختلف در طول سال که با همت بسیجیان و خیرین حوزه خواهران الزهرا(س)،12سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در شهرستا کازرون اهداء شده است.
وی ادامه داد:  جهیزیه ها در انواع مختلف شامل یخچال،لباسشوئی،گاز،سری پلاستیک و چینی ،پوشاک،وسائل آشپزخانه،پتو و....بوده که هر کدام با توجه به کمک های خیرین بین 10تا20میلیون تومان ارزش قیمتی داشته که نیازمند اهدا شده است.
فرمانده حوزه الزهراء(س) سپاه ناحیه کازرون اضافه کرد: در راستای همکاری با قسمت اجتماعی و شناسایی خانوادهای نیازمند در قسمت های بسته معیشتی و جهیزیه و دارو  حوزه الزهراء(س)سپاه ناحیه کازرون علاوه بر اهداءیک سری جهیزیه با تهیه بسته های معیشتی نیز به خانواده های کم برخوردار حمایت داشته که در اهداء یک سری جهیزیه به مناسبت نیمه شعبان بسته معیشتی به ارزش یک میلیون تومان نیز اهدا شده است.
وی در پایان با بیان این نکته که نوعروسانی جهت کمک جهیزیه منتظر هستند که نیاز به کمک مسئولان و خیرین در شهرستان می باشد هدف از این کار خداپسندانه را  حمایت در راستای کمک به ازدواج جوانان و فراهم شدن زمینه ازدواج آسان وکم هزینه برای آنان دانست.

نام:
ایمیل:
* نظر: