آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت:محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در شهرستان کازرون برگزار شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در حاشیه اولین مراسم محفل انس با قرآن نیروهای مسلح کازرون که در حسینیه سید الشهدا(ع)این شهرستان برگزار شد،بیان نمود:محفل انس با قرآن با حضور فرماندهان و نیروهای تحت امر در یگان های مسلح و برخی از ادرات  شهرستان کازرون برگزار شد.
وی دراین مراسم که با حضور امام جمعه و معاون استاندارد و فرماندار شهرستان و برخی از مدیران و کارکنان ادرات شهرستان برگزار شد،ادامه داد:برنامه محفل انس با قرآن یگان های مسلح در شهرستان کازرون در روزهای پنج شنبه ماه مبارک رمضان برگزار می شود ودرپنج شنبه های ماه مبارک رمضان به میزبانی یکی از یگان های نظامی شهرستان برگزار خواهد شد.
سرهنگ توکل در اولین محفل انس با قرآن که به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی شهرستان کازرون در حسینیه سید الشهداء این شهرستان برگزار شد، افزود: انس با قرآن کریم دارای آثار و برکات فراوان است و به این فریضه مهم باید توجه شود و افتخار داریم با با هماهنگی با مجموعه های فرماندهی و دفاتر نمایندگی و عقیدتی سیاسی در سطح نیروهای مسلح برنامه های در خور شان انجام دهیم.
وی قرآن را راه نجات و جلوگیری از انحراف و این که  هر کس با قرآن انس بگیرد همواره در مسیر راست حرکت می‌کند،اضافه داشت: برنامه محفل انس با قرآن نیروهای مسلح در شهرستان کازرون همزمان با ماه مبارک رمضان با  حضور قاریان و سخنرانان برجسته شهرستان همراه با برگزاری مسابقات برگزار می شود.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به این که ان شاالله محفل نورانی مورد رضایت حضرت باری تعالی و اهل بیت علیه السلام قرار گیرد هدف از برگزاری محافل انس با قرآن در سطح یگان های نیروهای مسلح در سطح شهرستان کازرون را ایجاد وحدت و ارتباط و برادری هرچه بهتر و قوی تر در ماموریت ها و برنامه ها نام برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: