آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
مسئول بسیج سازندگی سپاه کازرون:
مسئول بسیج سازندگی سپاه کازرون خبر داد: 150بسته معیشتی و4سری جهیزیه توسط یکی از پایگاه بسیج سپاه کازرون به نیازمندان اهداء شد.
سرگرد پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بیان نمود: با حضور امام جمعه،فرماندهی و مسئول نمایندگی سپاه شهرستان کازرون و هیئت امنا و بسیجیان خواهر پایگاه ام البنین از حوزه الزهراء 150بسته معیشتی و 4سری جهیزیه برای نوعروسان در بین نیازمندان تقدیم شد.
وی افزود:این برنامه به مناسبت ایام ولادت امام حسن مجتبی(ع)با مشارکت خیرین و فعالان مسجد اولیاء با مدیریت پایگاه بسیج خواهران مسجد با برنامه ریزی از قبل انجام شده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون اذعان نمود:150بسته معیشتی شامل برنج 5کیلو،ربع گوجه،شکر،ماکارانیو مرغ به ارزش قیمتی بیش از200هزار تومان و 4سری جهیزیه شامل جاروبرقی،گاز،لباس شوئی،پنکه،سرویس قابلمه و پوشاک به ارزش بیش از10میلیون تومان تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد:بسته های معیشتی با شناختی که اعضاء بسیج مسجد از محل نزدیک و دور مسجد دارند در بین نیازمندان تقسیم می شود و 4سری جهیزیه  برای 4عروس نیازمند اهداء خواهد شد.
محمد موجی در پایان همکاری مسجد اولیاء شهرستان کازرون و خصوص پایگاه ام النین که به رسم هرساله به این سنت حسنه مداومت و استمرار دارند کمال تقدیر و تشکر را نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: