آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
با حضور اقشار مختلف مردم
اولین یادواره ائمه جمعه کازرون با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی این شهر برگزار شد.
 یادواره ائمه جمعه کازرون و پیش همایش حوزه انقلابی ،حوزه منتظر با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی این شهر برگزار شد.

دراین برنامه با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی یاد و خاطره ائمه جمعه کازرون شهید محراب حجت الاسلام حاج شیخ عبدالرحیم دانشجو، امام جمعه و عضو مجلس خبرگان رهبری فارس آیت الله حاج شیخ اسدالله ایمانی و شهید لیله القدراین شهرستان حجت الاسلام حاج شیخ محمد خرسند گرامی داشته شد .

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این برنامه بااشاره به خدمات ارزنده ائمه جمعه کازرون در طول تاریخ گفت :این بزرگ مردان کازرون ،هویت و شناسنامه ی انقلابی گری مردم این سرزمین هستند و با فعالیت های خود توانسته اند نقش بسزایی در عرصه های سیاسی و اجتماعی استان وکشورایفا کنند.

آیت الله دژکام افزود:این هویت هاو ارزش های کازرون باید به خوبی به نسل های آینده منتقل شوند و نگذاریم بی تفاوتی به این موضوعات موجب سواستفاده دشمنان شود .
وی گفت :خداترسی ،اهل قرآن و نماز بودن و ایثارگرانه خدمت کردن از ویژگی های بارز ائمه جمعه شهرستان کازرون است که این ویژگی ها را باید برای خودمان نگه داریم و به آنها بنازیم و زمینه ی نگهداری آنها را برای نسل های آینده فراهم کنیم .
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در ادامه با اشاره به این موضوع که استقلال ما بر پایه ی هویت اسلامی و انقلابی شکل می‌گیرداز اهالی کازرون خواست قدر تلاشگران این عرصه ها را بدانند چرا که قدردانی وبرگزاری این گونه برنامه ها باعث جاری شدن برکت در این خطه و دیار می شود .
دراین مراسم علاوه بر گلباران قبور شهدای شهرستان کازرون و قدردانی از خانواده های ائمه جمعه از سایت و پوستر همایش حوزه انقلابی ،حوزه ی منتظر که قرار است مهرماه امسال در شیراز برگزار شود هم رونمایی شد .
نام:
ایمیل:
* نظر: