آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱
با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس؛
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون؛به مناسبت هفته بسیج سازندگی از دو خانواده شهید جهادی شهرستان کازرون با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس دیدار به عمل آمد.
در این دیدارها که از خانواده شهدای هدایت الله مصلحیان و عباس فروزنده در شهرستان کازرون با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر،فرماندهی و نمایندگی سپاه ناحیه کازرون انجام شد؛جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس خانواده شهدا  را اسوه صبر و استقامت و از بزرگترين سرمايه هاي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
همچنین سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرماندهی ناحیه مقاومت بسیچ سپاه کازرون با گرامی داشت یادو خاطره شهدا بیان داشتند: شهدا واسطه فیض الهی و بهترین الگو برای جامعه اسلامی به شمار می‌روند و ان شالله که واسطه فیض فردای روز قیامت همه ما را شفاعت نمایند
همچنین حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس  ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانوادههای معزز آنان با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
در انتهای این دو دیدار توسط جانشین فرماندهی سپاه فجر و فرماندهی سپاه ناحیه کازرون با اهداء لوح سپاس و هدیه از خانوادههای شهدا تجلیل به عمل آمد.
در اتها یادآور می شود شهید جهادگر هدایت الله مصلحیان در سال 1367بر اثر مجروحیت شدید در عملیات والفجر1 و شهید جهادگر غلامعباس فروزنده در منطقه عملیاتی شلمچه در تاریخ24/02/1367به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.روحشان از همه ما شاد
نام:
ایمیل:
* نظر: