آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۳
در آستانه کنگره 4هزار شهید روحانی کشور؛
در آستانه کنگره 4هزار شهید روحانی کشور؛با حضور مسئولان شهرستان کازرون از خانواده شهدای روحانی شهرستان کازرون دیدار و تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون؛ در آستانه برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور به میزبانی استان قم، سرکشی از خانواده معظم  شهدای روحانی شهرستان کازرون با حضور مسوولان شهرستان و گروه‌های مختلف در حال برگزاری می باشد.
  حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در حاشیه دیدار با خانواده شهدای روحانی شهرستان کازرون با اشاره به برگزاری کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور و بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان گفت: نقش برجسته روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، برهیچ کس پوشیده نیست و همه وظیفه داریم در ترویج معنویت و معارف  شهدا  به نسل های انقلاب پرچمدار باشیم.
 در ادامه سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون افزود: نقش روحانیون درهمه صحنه های انقلاب و خصوصا در دوران دفاع مقدس، در یگان‌های نظامی بر هیچ کس پوشیده نیست ، و روحانیون با شجاعت، معنویت،  مورد تقویت روحیه برای همه نیروها بودنند  و آنان پیچیده‌ترین و سخت ترین موانع را به جان و دل خریدند..
حجت الاسلام رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان کازرون در دیدارهای صورت گرفته از شهدای روحانی شهرستان کازرون نقش روحانیت در ترویج معارف قرآنی را شاخص دانست و بر زنده نگهداشتن یاد شهدای روحانی تأکید کرد و ادامه داد: سربلندی نظام و انقلاب در دنیا به برکت خون شهداست و باید هم قدر آنها را بدانیم و هم مدیون خون های پاک شهدا هستیم..
وی تصریح داشت: امروز به برکت خون شهدا درخت انقلاب اسلامی مستحکم و ریشه‌دار شده و هرچه جلوتر برویم، انقلاب اسلامی از یک جایگاه قوی‌تر در دنیا برخوردار می شود و به فضل الهی دشمنان انقلاب روز به روز ایت قدرت در حال افزایش می باشد
و در انتهای دیدارهای انجام شده از خانواده معظم شهدای روحانی، اهداء هدیه متبرک مقام معظم رهبری(چفیه)، لوح سپاس و تابلو فرش مزین به تصاویر شهدا  روحانی از خانوادههای معظم و معزز شهدا روحانی با حضور مسئولان شهرستان کازرون تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
لازم به ذکر است شهرستان کازرون با تقدیم27شهید روحانی از1300شهید این شهرستان درراه نظام و انقلاب نقش ایفاء نموده است.


نام:
ایمیل:
* نظر: