آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
در سالروز شهادت حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهید؛
همزمان با سالروز شهادت حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهید و محبوب شهرستان کازرون، یادواره شهدای روحانیت این شهرستان برگزار شد.
 مراسم یادواره شهدای روحانیت شهرستان کازرون، با حضور عموم مردم و مسئولین و سخنرانی حجت الاسلام استوار میمندی مدیر حوزه های علمیه استان فارس در حوزه علمیه صالحیه مکتب الصادق (ع) کازرون برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون با اشاره به سالروز شهادت حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهید این شهر و زمان برگزاری مراسم یادواره شهدای روحانیت شهرستان به همین مناسبت گفت: امروز با افتخار و سرافراز در برابر شهدا و امام راحل سرمان را بالا می‌گیریم و عرض می‌کنیم که ذره‌ای از راه امام و شهدا و پشتیبانی ولایت فقیه و استکبارستیزی کوتاه نیامده ایم، و این خط سرخ با انسجام و صلابت بیشتری مسیر طلایی خود را تا ظهور امام زمان (عج) طی میکند.

او ادامه داد: ما باید برای فرزندانمان بگوییم که روزی هواپیماهای ارتش بعث شهرهای ایران را بمباران می کردند و سالم به آشیانه‌شان برمی‌گشتند. بچه های دهه نودی که با یک سرود لرزه بر اندام دشمن می اندازند، ندیده اند که دشمن چه خوابی برای کشور داشت اما شهدا با نثار جان خود و ایثار گران با شجاعت خود نگذاشتند که خواب دشمن تعبیر شود. و روز به روز استقاومت و وحدت حول ولایت فقیه بیشتر شد تا امروز که استکبار جهانی اگر بخواهد از آبهای مشترک عبور کند باید از ایران اسلامی اجازه بگیرد.

امام جمعه کازرون افزود: به طوری که امروز اگر کشوری همچون یونان بخواهد خوش خدمتی برای آمریکا بکند، یک روز نشده ضربه می خورد. امروز پرچمی که از شهدای روحانیت در شهرستان کازرون تحویل گرفته ایم، روحانیت این شهر و حوزه علمیه آن پرچم را برافراشته اند و آن صلابت و اثرگذاری بصیرتی را در اقشار مختلف جامعه شاهد هستیم.

گفتنی است در این مراسم سرود سلام فرمانده به صورت همخوانی اجرا شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: