آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: توجه ویژه به مناطق محرومان از اولویت های سپاه پاسداران می باشد.
 سرهنگ توکل از تهیه و توزیع پوشاک در بین خانواده های کم برخوردار خبر داد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بیان کرد: بسیجیان جهادگر این ناحیه در قالب گروه جهادی شهید نواب صفوی به تهیه لباس های نو و توزیع در بین خانواده های ایتام و نیازمند بخش جره و بالاده پرداختند.

 وی در ادامه بیان کرد: با توجه به نیاز محرومین، بسیجیان که همواره از اول انقلاب اسلامی در اجرای یکی از آرمان های اصلی انقلاب که بارها توسط امامین انقلاب اسلامی برآن تأکید شده که کمک به هم نوع و مستضعفین است،کارنامه درخشانی دارندو این بار تصمیم گرفتند به جهت ایجاد شادی و نشاط در دل فرزندان خردسال خانواده های نیازمند، گره ای از مشکلات آنها بازنموده و باعث تزریق نشاط و امید دربین این خانواده ها شوند.

 فرمانده سپاه ناحیه کازرون محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان را از یکی اولویت سپاه دانست و تاکید کرد: وظیفه ما خدمت رسانی به محرومان در نقاط دور افتاده ، روستاها و شهرها است و سپاه در این راستا از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نخواهد کرد.

سرهنگ توکل ، پیروی ازسخنان مقام معظم رهبری را راهگشای مشکلات کنونی کشور بیان کرد و گفت: باید همه ی مسئولان در راستای تحقق فرامین رهبری درگام دوم انقلاب قدم برداشته تا به سلامت از این روزهای سخت عبور نمائیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در پایان با تشکر از فعالیت های گروه جهادی شهید نواب صفوی در سطح شهرستان کازرون و خصوصا در بخش جره و بالاده، اهم فعالیت های این گروه جهادی در مناطق کم برخوردار این بخش را فعالیت های عمرانی، فرهنگی، تربیتی، بهداشتی،ورزشی، اهداء بسته های معیشتی و پوشاک نام برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: