آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
به مناسبت دهه امامت و ولایت:
به مناسبت دهه امامت و ولایت:همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهرستان کازرون برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کازرون همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور عموم مردم ورزش دوست و مسئولان وهیئت های ورزشی شهرستان کازرون برگزار شد.
این برنامه که با حضور عموم مردم و هیئت های ورزشی هندبال،ورزش های باستانی، پاراگرایدر، موتور سواران، اسب سواران،دوچرخه سواران، ورزش های رزمی و زورخانه در پارک طالقانی شهرستان کازرون برگزار شد سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در سخنانی از حضور با شکوه مردم در آغازین ساعات صبح روز جمعه تشکر نمود.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در این سخنرانی با گرامی داشت مناسبت ها دهه امامت و ولایت، هفته عفاف و حجاب، میلاد امام هادی(ع) و همچنین گرامی داشت یادو خاطره1300شهید گلگون کفن خصوصا شهدای ورزشکار شهرستان کازرون، شهدا را قهرمانان واقعی در هر عصر خواندند.
وی گفت: امروز مردمان شهرستان کازرون خواهر و برادر ،بزرگ و کوچک به نمایندگی از تالی طلم شهدا آمده ایم برای گرامی داشت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر خم و باعث افتخار است که شیعه علی بن افتخار می کنیم که یک کازرونی هستیم.
سرهنگ توکل به پیشنه شهر کازرون اشاره داشت و افزود:  پرچم کازرون در عرصه های مختلف در کشور همیشه بالا بوده و جا دارد که پیشینه شهر را بشناسیم که باعمل ثابت کرده ایم که قبل و حین و الان انقلاب که تنه به تنه شهرهای بزرگ در انقلاب بوده و هستیم.
وی به افتخار تیم هندبال شهید شامل گفت و اذعان داشت: افتخار می کنیم که تیم هندبال شهد شاملی امروز افتخار کشور عزیزمان می باشد که مایه فخر و عبرت برای همگان می باشد.
سرهنگ توکل اضافه داشت: امروز به برکت  انقلاب،کشور  در کمال امنیت و آسایش هستند و جوانان ورزشکار ما به برکت این نظام  در این دهه ی مبارک دور هم جمع شده اندکه با افتخار اعلام کنند که شیعه علی بن ابیطالب(ع)هستند.
وی به اهمیت هفته عفت و حجاب تاکید داشت اشاره داشت:افتخار می کنیم در شهری هستیم که حجب و حیا خواهرانمان زبان زد خاص و عام همگان است و چشم دشمنانی که به فکر حیله و نیرنگ هستند به یاری الله کور خواهد نمود.
در این برنامه همچنین رئیس هیئت ورزش و جوانان و شهردار شهرستان کازرون ضمن تبریک مناسبت های ایام از حضور با شکوه مردم در همایش پیاده روی خانوادگی تشکر نمودنند و شرکت کنندگان در این مراسم با برنامه های همچون پاراگرایدر سواران، ورزش های زورخانه، دوچرخه و موتورسواران و سرود و... همراه بودنند و در پایان هدایایی از طرف شرکت ایرانسل به شرکت کنندگان اهداء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: