آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: مشکلات شهرک‌ صنعتی شهید مصلحیان کازرون در راستای طرح صنعت یار حل خواهد شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در بازدید از شهرک صنعتی شهید مصلحیان کازرون   ضمن بیان اینکه بسیج با وجود گذشت چهار دهه از پیروزی باشکوه انقلاب در مسیر خدمت رسانی به مردم قرار دارد، بیان نمود: امروز بسیج با توکل به خدا و کمک مردم و مسوولین برای رفع مشکلات کشور آماده کمک‌رسانی است..
وی با تاکید بر ظرفیت‌های بالقوه صنایع و معادن شهرستان و لزوم استفاده از آن برای پیشرفت اقتصادی اظهار داشت: استفاده بهینه از ظرفیت این شرکت های تولیدی و صنعتی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان بسیار حائز اهمیت است..
فرمانده سپاه کازرون ادامه داد: با کمک بسیج مهندسین صنعت و معدن و حمایت ویژه سپاه انشاالله قدم‌های خوبی در راستای احیا و رفع مشکلات شرکت های تولیدی و صنعتی و همچنین معادن راکد و نیمه راکد شهرستان برخواهیم داشت..
در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون اظهار داشت: امروز شرکت های صنعتی و تولیدی می توانند به عنوان موتورهای مولد اقتصاد، در سامان دهی و جهت دهی نیروی کار فعال جامعه نقش کلیدی بازی کنند و زمینه ساز توسعه صنعتی شوند.
وی افزود: شناسایی چالش ها و مشکلات فراروی بخش صنعت و معدن یکی از موضوعاتی است که در قالب طرح صنعت یار و معدن یار گروه جهادی بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون مورد توجه ویژه قرار گرفته است..
مهندس شفیعی با اشاره به اینکه برای توسعه صنعت و حمایت از صنعتگران، توسعه شهرک صنعتی باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد، تاکید کرد: در این راستا باید هم زمان با توسعه شهرک صنعتی، قوانین حوزه تولید را هم اصلاح کرد..
مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با بیان اینکه رفع کاغذ بازی های اداری، کاهش هزینه ها و رفع مشکلات ارزی از جمله مواردی می باشد که موجب توسعه صنعت می شود، خاطر نشان کرد: رفع موانع تولید در ارایه تسهیلات بانکی به شرکت های تولیدی و صنعتی یکی از اصلی ترین مطالبات صنعتگران است، موضوعی که اکنون به مشکل بزرگ تولیدکنندگان بدل شده است..
مهندس شفیعی با بیان اینکه کمیته تخصصی صنعت و معدن با همکاری اداره صمت تشکیل شده است، تصریح کرد: عارضه‌یابی مشکلات صنایع و معادن، اولویت‌بندی این مشکلات، ارائه راه‌حل‌های بهینه و راهکارهای افزایش تولید شرکت های تولیدی و صنعتی و همچنین معادن در این کمیته بررسی خواهد شد که برای رسیدن به این هدف تلاش مضاعف همه‌ دستگاه های مرتبط اجرایی شهرستان را می‌طلبد..

نام:
ایمیل:
* نظر: