آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون خبر داد: ساخت سه مسکن محرومین در بخش خشت و کنارتخته شهرستان کازرون در حال انجام می باشد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کازرون ؛ سرگرد پاسدار محمد موجی مسئول بسیج سازندگی  ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در حاشیه بازدید از ساخت مسکن محرومین در بخش خشت و کنارتخته از شهرستان کازرون گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)ساخت 3مسکن محرومین در بخش خشت و کنارتخته در حال انجام می باشد.
وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و  در انجام هر ماموریتی برای خدمت به مردم دریغ ننموده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون یادآور شد: آنچه مهم است اولویت در خدمت رسانی به محرومیت زدایی می باشدکه مشکلات مردم را شناسایی بکنیم و توسط خود مردم حل مسئله کنیم که یکی از موضوعات تامین مسکن محرومین است.
وی اضافه داشت: اولیت در طرح ساخت مسکن محرومین بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد، ساخت مسکن محرومین در روستا‌ها می باشد که هم به پایداری مردم در روستا‌ها و هم به  مهاجرت معکوس و هم امید آفرینی در بین مردم کمک می کند.
موجی  در انتها خاطر نشان کرد: طرح مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)در شهرستان کازرون و با همکاری برخی از ادارات همچون بنیاد مسکن و دیگر نهادها در حال ساخت و ساز می باشد که در مرحله اول در بخش خشت و بخش بالاده هرکدام 3واحد و بخش مرکزی شهرستان کازرون نیز 2واحد ساخت و ساز در حال انجام شدن می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: