آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون خبر داد: مراسم تشییع و تدفین بسیجی بهروز نبییئی پور با حضور با شکوه مردم و مسئولین در کازرون برگزار شد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان داشت: مراسم تشییع و تدفین بسیجی بهروز نبییئی پور با حضور با شکوه امت خداجوی شهرستان کازرون در امامزاده سید محمدنوربخش این شهر برگزار شد.
وی ادامه داد: در عروج  شهادت گونه‌ی جوان بسیجی، بهروز نبیئی در کازرون، پیکر وی با حضور با شکوه مردم و‌مسئولین شهرستان و برخی مسئولین استان تشییع  و درجوار  امامزاده سیدمحمد این شهر آرام گرفت.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن تشکر و قدردانی از حضور عموم مردم حسینی و خداجوی شهرستان کازرون به جهت حضور با شکوه در مراسمات وداع و تشییع و تدفین این برادر بسیجی تصریح داشت:  پرونده این عزیز از دست رفته جهت تعیین تکلیف و سیر مراحل قانونی در دست بررسی و اقدام مسئولین ذی ربط می باشد.
 در پایان خاطر نشان می شود بسیجی بهروز نبیئی ساعت ۲۲پنج شنبه ۱۰شهریورماه در درگیری با نوجوان ۱۵ساله در مسجد صاحب الزمان این شهر باضربات چاقو از ناحیه سینه مجروح شد و به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

در پایان خاطر نشان می شود بسیجی بهروز نبیئی پور ساعت ۲۲پنج شنبه ۱۰شهریورماه در درگیری اراذل اوباش در جلو مسجد صاحب الزمان(عج)این شهر باضربات چاقو از ناحیه سینه مجروح شد و به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.






نام:
ایمیل:
* نظر: