آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛ فرهنگ دفاع مقدس به نسل گام دوم انقلاب تبیین شود.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در نشست خبری گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان نمود: همه وظیفه داریم در انتقال فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دفاع مقدس  به نسل گام دوم انقلاب تلاش داشته باشیم.
وی در این مراسم که در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون برگزار شد با تشکر از زحمات خبرنگاران در پوشش برنامه های شهرستان، افزود: هشت سال دفاع مقدس امروز کشور را بیمه نموده است و خدا را شاکریم که توفیق داد دوباره از این گنجینه پر افتخار بهره و استفاده ببریم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با توجه به مطالبه رهبری در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و نوپا انقلاب اضافه داشت: شهرستان کازرون با سندی پر افتخار در دوران انقلاب و خصوصا دفاع مقدس شایستگی های فراوانی به جا گذاشته که  ان شاء الله کتاب کازرون پر افتخار در جنگ به همت پیشکسوتان جهاد و شهادت نوشته خواهد شد.
وی یادآور شد: در انتقال فرهنگ با پیشینیه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی به جوانان، با عظمت40ساله اول و چراغ راه 40ساله دوم در به ثمر و به ظهور رساندن آن،   در مقابل جنگ رسانه ای و فضای مجازی دشمنان همه مسئول هستیم.
سرهنگ توکل با اشاره به جهاد تبیین و تشریح دفاع مقدس به نسل های آینده انقلاب تصریح نمود: امروز وظیفه ما جهاد تبیین و تشریح دفاع مقدس برای نسل جدید و نوپا انقلاب می باشد که باید قبول مسئولیت کنند و بدانند  روزهای سخت انقلاب را که چگونه توانستیم از این شرایط سخت عبور کنیم.
وی در ادامه به شعار امسال هفته دفاع مقدس به نام ما مقاومیم و جلسات هماهنگی در سطح شهرستان کازرون اشاره داشت و خاطر نشان نمود: شهرستان انقلابی کازرون با برگزاری بیش از 470خط برنامه که این برنامه ها60برنامه شاخص شهرستانی با توجه به نام گزاری روزهای این هفته به استقبال چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس خواهد رفت.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در پایان اهم برنامه های هفته دفاع در شهرستان کازرون را دیدار فرماندههان نظامی با نماینده ولی فقیه در شهرستان، برگزاری یادوارههای شهدا در شهرستان و بخش های مربوط، فضا سازی سر درب های ادارات و نهادها، صبح گاه مشترک یگان های نظامی شهرستان در مرکز آموزش 07شهید قنبر ترابی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم آنها، سخنرانی فرماندههان در سطح شهرستان، نواختن زنگ مهر، برگزاری شب شعر،تجلیل از ایثارگران،الگوه گیری از هفته دفاع مقدس، مسابقات ورزشی و... نام برد.
نام:
ایمیل:
* نظر: