آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: هرپایگاه بسیج یک همیار آتش نشانان در شهرستان کازرون
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در دیدار با سرپرست سازمان آتش نشانی و  خدمات  ایمنی  شهرستان کازرون با گرامی داشت شهدای آتش نشان وهفته ایمنی و اقدامات تامینی با توجه به اهمیت نقش آتش نشانان در جامعه بیان نمود: با همکاری سازمان آتش نشانی شهرستان کازرون هر پایگاه بسیج یک همیار آتش نشانان در سطح شهر قرار می گیرد.
وی در این دیدار که به مناسبت هفته ایمنی و اقدامات تامینی و 7مهرماه روز آتش نشانی در پایگاه آتش نشانی شهرستان کازرون برگزار شدافزود: با همکاری سازمان آتش نشانی شهرستان کازرون دوره آموزشی برای همیاران بسیج هر پایگاه بسیج، یک نفر جهت آموزش و گذراندن  دوره های لازم از جمله اطفاء حریق به سازمان آتش نشانی معرفی خواهد شد.
سرهنگ توکل با توجه به برنامه های هفته ایمنی و اقدامات تامینی یادآور شد: ایمنی و سلامت به خودی خود به وجود نمی آید اما به خودی خود از بین می رود مثل نهالستانی که بدون آفت زدائی، بدون باغبانی، بدون آبیاری و بدون بذر پاشی سالم و پر ثمر نمی ماند چرا که حیات انسانی نیز همین گونه هست.
وی اذعان داشت: حفظ سلامت، شادابی، ایمنی و امنین نیاز به داشتن استراتژی برنامه و طرحی برای اقدام و عمل می باشد که اگر برنامه داشتیم آن وقت با کاهش چشم گیر و محسوس حوادث، سوانح و تلفات انسانی روبه رو خواهیم بود.
 فرمانده سپاه شهرستان کازرون اهم اقدامات و برنامه های اجرائی در هفته ایمنی و اقدامات تامینی  توسط سپاه شهرستان کازرون را فضا سازی محیطی، برگزاری کارگاههای آموزشی اطفاء حریق، تشویق نفرات موثر در فعالیت های ایمنی،تهیه و چاپ نشریه، تصاویر آگاه سازی راهنمایی و رانندگی،بازدید  میدانی از مکان های ناحیه،دیدار و امضاء تفاهم نامه همیاران آتش نشان در پایگاههای بسیج و.... نام برد.
همچنین در این دیدار پشنگیان سرپرست سازمان اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان کازرون با گرامی داشت یادو خاطره شهدا و هفته ایمنی و اقدامات تامینی از لزوم همکاری و عنایت سایر ارگان ها و نهادها با آتش نشانی برای جلوگیری از کمترین تلفات در حوادث نکاتی را بیان نمود.
در پایان این دیدار سرهنگ توکل فرماندهی و حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اهداء عکس شهید سلیمانی از سرپرست اداره آتش نشانی شهرستان کازرون تجلیل نمودنند.
انتها پیام


نام:
ایمیل:
* نظر: