آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
بیانیه بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون
بیانیه بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون در خصوص محکومیت اغتشاشگران و ایادی استکبار جهانی
طی روزهای اخیر عناد ورزی‌ها و عداوت‌های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی شکلی دیگر به خود گرفته و کشور عزیزمان را با فتنه‌ای که هدف نهایی‌اش تجزیه و پاره پاره کردن این سرزمین مقدس و مطهر و منتسب به اهل بیت (ع) است، مواجه کرد.
دشمنان کوردل با همراهی‌های گروهک‌های ضدایرانی و تروریستی در مرزهای کشور و نیز بقایای رژیم منحوس پهلوی و آلبانی‌نشین‌های جنایتکاری که هزاران ایرانی را قتل عام کرده‌اند همه‌ و همه دست‌به‌دست هم دادند تا با طرحی دیگر که نشان از ذات اهریمنی‌شان داشت ضربه محکمی را به پیکره ملت غیور ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مان وارد کنند.
 فعال شدن گروه‌های تجزیه‌طلب به امید تکه‌تکه کردن ایران عزیز خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد و به کوری دشمنان، ایران قوی شکوهمندتر از همیشه به مسیر خود ادامه خواهد داد. آنچه در این روزها بر جامعه فرهنگی و هنری و رسانه‌ای ایران اسلامی لازم و واجب است، تبیین و تشریح وضعیتی است که دشمن درصدد واژگون‌نمایی آن است. آنچه این ضرورت را دوچندان می‌کند، دمیدن در آتش رو به خاموشی‌ای است که توسط تعدادی از حامیان خشونت و اغتشاش انجام می‌شود، که برآنند تا به فتنه‌ای که با حضور مردم خنثی شد و با عنایت الهی صحنه‌گردانان خارج‌نشین و داخل‌نشین آن را رسوا کرد، جان دوباره‌ای دهند، اما مردم غیور ایران هرگز اجازه نخواهند داد بار دیگر در کشور قرآن و اهل بیت (ع) به ساحت ثقلین اهانت شود و فتنه‌گران به اهداف شوم خود برسند.
 بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون با تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام (ره) و تجدید پیمان با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و شهدای گرانقدر، ضمن محکومیت اهانت فتنه‌گران و فتنه‌جویان به مقدسات مردم کشور عزیزمان و آشوب‎طلبی به بهانه‌های واهی، وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کرده و خواستار مقابله با تجزیه‌طلبان، عوامل نفاق، آشوبگران و حامیان اصلی آن می باشند.
 هیات اندیشه ورز بسیج مهندسین جامعه کشاورزی سپاه کازرون
نام:
ایمیل:
* نظر: