آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: ماموریت اصلی بسیج سازندگی سپاه خدمت محرومان است، که صاحبان اصلی انقلاب می‌باشند.
  سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مجمع جهادی شهرستان که با حضور نماینده قرارگاه فرهنگی بقیه الله(عج) تهران و مسئولین گروه جهادی شهرستان کازرون در سالن جلسات سپاه ناحیه کازرون برگزار شد بیان نمود: شهرستان کازرون در عرصه بسیج سازندگی در همه زمینه ها با عمل پای کار بوده است.
وی با توجه به این که شهرستان کازرون فرمانده قرارگاه غرب استان در بسیج سازندگی که متشکل از 7شهرستان می باشد، ادامه داد: شهرستان کازرون با پیشینه پر افتخار در دوران قبل و بعد از انقلاب نشان داده که همیشه در صحنه بوده وامروز افتخار داریم که در شهرستان در عرصه های مختلف خدمات رسانی به محرومین و مناطق کم برخوردار داشته ایم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: امروز بسیجیان در گروههای جهادی در شاگردی در مکتب شهید سلیمانی و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، در خدمت به جامعه و مناطق محروم در همه زمینه های سرآمد هستند.
وی با اشاره به اینکه بسیج دریای شناور و قلب تپنده نیروهای مسلح کشور می باشد، اذعان نمود: امروز بسیج افتخار دارد با برنامه ریزی منظم و صحیح در همه زمینه ها در کشور میدان دار بوده و در هر مشکل و بحران ناگهانی بوجود آمده جزء گروههای نخست جهت کمک به مردم در مناطق حادثه دیده حضور داشته است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: