آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
در شهرستان کازرون:
مصدومیت بسیجی فداکار در حین خاموش‌کردن آتش در کازرون
بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در حین خاموش‌کردن آتش یک خودرو نیسان دوگانه‌سوز، دچار مصدومیت از ناحیه دو چشم شد.

 اسماعیل پیر بنیه جمعی، بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در تاریخ 27/07/1401 در حین پیاده روی در مسیر ورودی شهرستان از مسیر دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان متوجه آتش سوزی یک خودرو نیسان آبی دوگانه سوز به دلیل نامعلوم می شود که همه افراد نزدیک به صحنه با توجه به وضعیت آتش سوزی و خطر انفجار که ماشین دوگانه سوز می باشد از آتش و خطر انفجار فاصله می‌گیرند.

 اسماعیل پیر بنیه در یک اقدام شجاعانه با هدف خاموش کردن آتش یک عدد کپسول آتش نشانی را از یک خودرو نزدیک به صحنه تحویل می‌گیرد جهت خاموش کردن آتش خودرو نیسان وارد صحنه می شود و وقتی که ضامن کپسول آتش نشانی را در می آورد و با موفقیت آتش را خاموش می کند، متاسفانه کپسول آتش نشانی به دلیل معیوب بودن و ترکیدگی لوله کپسول جراحت شدید به بینایی دو چشم وی وارد می نماید.

بعد از مصدومیت با توجه به جراحت شدید چشم های پیر بنیه جهت درمان توسط خانواده‌اش به شیراز اعزام شد که پس از درمان و عمل جراحی متاسفانه بینایی وی 20درصد فقط بهبود یافته است.

برادر بسیجی اسماعیل پیر بنیه از مسئولین گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون بوده که در برنامه‌های متعدد جهادی از سال 1380 تا کنون از قبیل ساخت و مرمت مسکن محرومین، کمک به کادر درمان در ایام کرونا در بیمارستان ولیعصر شهرستان کازرون، همکاری در توزیع بسته های معیشتی به محرومین، کمک به سیل زدگان در شهرستان، خادم مسجد ابوالفضل(ع)فرهنگ شهر، مشارکت در پخت غذای گرم برای محرومین به صورت هفتگی و.... مشارکت داشته است.

در انتها از زبان خانواده پیربنیه از عموم مردم خداجوی جهت شفای چشم های اسماعیل که همیشه یار و یاور و دوست دار مردم در همه صحنه‌ها بوده التماس دعا داریم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: