آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: در چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج شهرستان کازرون با ۴۳۷ برنامه با استقبال هفته بسیج می‌رود.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در نشست خبری گرامیداشت چهل وسومین سالگرد هفته بسیج بیان نمود: قطعاً و یقیناً بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب بسیج می باشد.
وی ادامه داد: امروز در چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج اعلام می داریم که فرهنگ انتقال بسیج به خوبی به سایر ملت های آزادی خواه جهان صادر شده و بسیج در تمامی صحنه های به حمایت از مردم میدان دار بوده است.
سرهنگ توکل تاکید نمود: بسیج میدان دار می باشد و در این وظیفه به نحوه احسنت عهده دار و انجام وظیفه نموده و در دهه های گذشته و امروز که در دهه پنجم انقلاب هستیم در فراز و نشیب ها سرفراز بیرون آمده و در این ایستادگی شهدا و جانبازانی نیز تقدیم نموده و خواهد نمود.
وی یادآور شد: بسیج بدون مزد و منت و بی ادعا در خدمت به خلق حاضر می باشد و این حضور بسیج در صحنه ها می باشد که در راستای فرمایشات و تدابیر مقام معظم رهبری نقشه های شوم دشمنان را برملا و خنثی نماید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از برنامه های هفته بسیج در شهرستان گفت و تصریح داشت: در چهل و سومین سالگرد تشکیل بسیج شهرستان کازرون با اجرای437خط برنامه به استقبال این هفته خواهد رفت که از این تعداد برنامه 48برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.
وی در پایان با توجه به شعار هفته بسیج امسال که بسیج خدمت گزار ملت ایران، امید آفرین می باشد اهم برنامه هفته بسیج در شهرستان کازرون را برگزار یادواره شهدای سوسنگرد، رزمایش جهادگران فاطمی2استان فارس به میزبانی کازرون، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان، برگزار یادواره های شهدا و یادواره شهدای ترور، محافل انس با قرآن، برگزاری جام های ورزشی، اردوهای جهادی 3،1 و7روزه جهت خدمت به مناطق محروم، نشست های روشنگری و بصیرتی در جهت جهاد امید آفرینی به مردم و.... نام برد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: