آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس؛در مسیر خدا قدم برداشتن عنایات و تفضلات الهی را شامل خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود وحمودی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در دوره آموزش نقش آفرینان که با حضور بسیجیان شهرستان های کازرون، نورآباد، فراشبند، کوهچنارو رستم به میزبانی سپاه ناحیه کازرون در سالن جلسات گل های داوودی برگزار شد بیان نمود:یکی از رموز موفقیت نظام های توحیدی بحث مسائل عبادی و معنوی می باشد.
وی به اهمیت نظام توحیدی پرداخت و افزود: اگر نظام توحیدی بر اساس معنویت شکل و حرکت کند آن نظام را خداوند عنایت و نصر خواهد نمود.
حجت الاسلام والمسلمین محمودی تصریح داشت: در مسیر عبودیت پروردگار برای رسیدن به کمال و قرب الهی قدم برداریم و در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران ایفاء نقش داشته باشیم.
وی با بیان نکات اخلاقی از احادیث حضرت عیسی(ع)و نامه شیخ نخودکی اصفهانی در خصوص،ویژگی های یک فرد مومن و اینکه با چه کسانی رفاقت نماییم پرداخت و یادآور شد: حضرت عیسی(ع)می فرماید شهوت قلب انسان را سوراخ، طمع قلب را بدبو و دنیا گرایی قلب را خشک می نماید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر در ادامه با بیان نکاتی در خصوص راههای رسیدن به خداوند متعال نکاتی را اشاره داشتند و در ادامه این دوره کلاس های در خصوص آشنایی هر چه بهتر بسیجیان در خصوص مسائل سیاسی روز و آشنایی با ماموریت های بسیج برگزار شد.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: