آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛9دی پیوند دو مولفه ی انقلاب امام و امت می باشد.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان کازرون به مناسبت 9دی بیان نمود: وظیفه داریم در راه بصیرت و شناخت نسل جوان را نسبت به فتنه ها آشنا و آگاه سازیم.
وی ادامه داد: هر انقلابی از دو مولفه ی اساسی تشکیل شده به نام امام و امت، مردم ما در 9دی سال88با حضور به یاد ماندنی و با شکوه پیمانی مجدد با امام خود در مقابل چشم های طمعه دشمنان بستند و این روز بیاد ماندنی هر ساله تجدید پیمان مردم با امام می باشد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: مردم انقلابی شهرستان کازرون از محدود شهرستان هایی بودند که در راه ولایت و امامت و تجدید پیمان در سال 1388در روز 8دی یعنی یک روز زودتر از 9دی خودجوش به خیابان ها آمدند و با آرمان های نظام و انقلاب در راس ولایت تجدید پیمان داشتند.
وی اذعان داشت: وظیفه مسئولین در برابر رسیدگی به مشکلات مردم همیشه در صحنه بسیار سنگین است و اگر مسئولی کار نکند یا سستی نماید خیانت کرده است.
سرهنگ توکل خاطر نشان کرد: امروز مسئله اول کشور خدمت به مردم است در حوزه معیشت و اقتصاد و مسئولین وطیفه دارند اجرایی باشند با اقدام و عمل و خالصانه به کشور خدمت نمایند.

نام:
ایمیل:
* نظر: