آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
امام جمعه بخش کنارتخته شهرستان کازرون؛
حجت الاسلام والمسلمین حسن ساریخانی امام جمعه بخش کنارتخته در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) که در حسینیه سیدالشهدا(ع) بخش کنارتخته به همت حوزه حضرت خدیجه(س)خواهران سپاه ناحیه کازرون برگزار شد با تبریک ایام میلاد بیان نمود: حضرت فاطمه زهرا(س)حجت خداوند متعال بر ائمه اطهار(ع) می باشد.
وی ادامه داد: در فضیلت حضرت زهرا(س) همین بس که پس از رحلت پدر گرامی حضرت محمد(ص)ملائکه مشتاق دیدار حضرت زهرای اطهر(س)بودند.
امام جمعه کنارتخته تصریح داشت: چگونه می شود حضرت زهرا(س)در سن 18سالگی به این مقام ها برسد و دلیل این همه فضائل حضرت در این است که رضای خداوند متعال را بر رضای غیر خدا ترجیح می دهد.
حجت الاسلام والمسلمین ساریخانی اذعان کرد: وقتی خواستگارهای زیادی برای حضرت زهرا(س)نزد رسول خدا(ص)آمدند، انتخاب حضرت علی(ع) توسط حضرت زهرا(س)در رضای خداوند متعال می باشد
وی از ولایت مداری حضرت زهرا(س)در دوران پس از رسول خدا(ص) گفت و تاکید داشت:  حضرت زهرا(س)در مظلومیت ولایت در حقانیت حضرت علی(ع)نمی نشست و درِخانه انصار و مجاهدین را می زند و واقعه غدیر را یادآوری می کرد.
امام جمعه کنارتخته یادآور شد: امروز در زمانی قرار گرفته ایم که ضرورت دارد که فاطمه (س) را الگوه قرار دهیم  و در جهاد تبیین کار فاطمی انجام دهیم و حقانیت را به گوش مردم برسانیم
وی در انتها خطاب به خواهران کنارتخته خاطر نشان کرد: روحیه بسیجی یعنی حضرت زهرا(س)که حقانیت علی(ع)را  بر عالم ثابت نمودو ان شاالله توفیق داشته باشیم از پیروان راستین فاطمه الزهرا(س)باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: