آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
به مناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛
به مناسبت ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی: محفل انس با قرآن در شهرستان کازرون برگزار شد.
  به همت پایگاه مالک اشتر در راستای گرامیداشت 44سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و کشوری و سخنرانی دکتر فریدون عباسی در مسجد امامزاده شهرستان کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور با شکوه مردم و مسولین شهرستان کازرون برگزار شد ابتدا قاریان قرآن کریم برادران عباس هاشمی و رحیم سهرابی و تلاوت زیبا آیاتی چند از کلام الله حاضرین را به فیض رساندند.

در ادامه مراسم نماینده مردم در شهرستان کازرون و کوهچنار دکتر فریدون عباسی در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و تبریک دهه مبارک فجر بیان نمود: دهه فجر، دهه ی آزاد سازی از دست مستکبران و پیروان شیاطین می باشد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب ستون خیمه انقلاب روحانیت و در راس مقام معظم رهبری را هدف قرار داده که همه باید در برابر تبلیغات دشمنان هوشیار و بصیر باشیم.

دکتر عباسی تصریح داشت: اساس کار حضرت امام خمینی(ره) بر این بود که کتاب خدا و سیره و روش پیامبران و امامان در کشور ساری و جاری شود.

وی یادآور شد: امروز علی رغم همه تحریم ها و توطئه دشمنان مقاوم هستیم و افتخار داریم که جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک الگوه بی بدلیل به دنیا معرفی نمائیم.

همچنین در این مراسم گروه سرود مالک اشتر با اجرای سرود به مناسبت44سالگرد پیروزی انقلاب به اجرای نمایش پرداختند و در انتها به نفرات برتر مسابقه مغفاهیم قرآن کریم هدایایی با حضور مسولین اهدا شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: