آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
امام جمعه کازرون
امام جمعه کازرون خواستار خواستار بررسی عملکرد یکساله مسئولان در دهه فجر شد و گفت: در این دهه مسئولان باید گزارش کار خود را در عرصه‌های خدمت‌رسانی به مردم ارائه دهند.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون امروز، ۱۴ بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کازرون ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب در دهه مبارک فجر و سالروز ولادت میلاد حضرت علی(ع) گفت: آبرو و حل مشکلات و گرفتاری‌ها در احترام به پدر و مادر است.

 وی ادامه داد: دهه فجر موقعیتی است که یادی کنیم از شهدا و رزمندگان و به همین مناسبت با هماهنگی به عمل آمده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان از ۱۰۰۰ خانواده شهید و ایثارگر دیدار به عمل خواهد آمد.

امام جمعه کازرون تأکید کرد: دهه فجر باید دهه بررسی عملکرد یکساله مسئولان برای بازگو کردن به مردم باشد و در این دهه باید ارائه گزارش کار مدیران در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم را شاهد باشیم.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام اعتکاف گفت: در شهرستان کازرون شرایط برای برگزاری اعتکاف به خوبی فراهم شده و ثبت‌نام خوبی به عمل آمده و حتی در اعتکاف دانش‌آموزان آمار ثبت‌نام‌ها تکمیل شده است.

صباحی همچنین گفت: در مسابقات قرآن کریم در بین دانش‌آموزان شهرستان کازرون بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته‌های مختلف شرکت کردند و در مسابقات روزنامه دیواری نیز ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان حضور یافتند.

وی یادآور شد: با هماهنگی آموزش و پرورش، فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها برنامه‌ریزی داریم با هزینه کم از ۲۸ هزار دانش‌آموز شهرستان کازرون ماهیانه ۱۰ هزار تومان مدرسه خیرساز ۶ کلاسه در شهرستان به مدت ۲ سال بنا گذاشته شود.

انتهای پیام
نام:
ایمیل:
* نظر: