آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مزمان با رزمایش ملی تخصصی عمران و معماری؛
همزمان با رزمایش ملی تخصصی عمران و معماری و گرامیداشت هفته مهندس، میز خدمت تخصصی مشاوره در مساجد شهرستان کازرون برگزار شد.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: همزمان با رزمایش ملی تخصصی عمران و معماری و گرامیداشت هفته مهندس خدمات مشاوره ای رایگان توسط اعضای بسیج مهندسین عمران و معماری با همکاری نظام مهندسی ساختمان شهرستان کازرون ارائه شد
  وی افزود: برپایی میز خدمت در مکان‌های عمومی همچون مساجد فرصت خوبی برای افرادی است که به خاطر مشغله کاری فرصت حضور در ادارات را نداشته که با برپایی میز خدمت بصورت رو در رو مشکلات خود را مطرح می کنند.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با بیان اینکه امیدواریم برپایی میز خدمت رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد، گفت: با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف نیاز است که این برنامه ادامه داشته باشد.
  در ادامه مهندس محمدجعفر شفیعی مدیر بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کازرون با گرامیداشت هفته مهندس اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل خدمت رسانی به مهندسان و مالکان محترم و همچنین تقویت نقش مسجد محوری در پیشبرد برنامه های بسیج مهندسین، همزمان با رزمایش ملی تخصصی عمران و معماری میز خدمت تخصصی مشاوره ای در مسجد النبی و مسجد الزهرا شهرستان انقلابی کازرون اجرا گردید.
  وی هدف از برپایی میز خدمت را ارائه خدمات، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، ارتقاء رضایت، بررسی و رفع مشکلات شهروندان و مراجعه‌کنندگان و تسهیل در خدمات ‌رسانی، سرعت بخشی در خدمات رسانی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات و دیدار بدون واسطه و به صورت مستقیم مردم با مسئولان دستگاههای اجرایی عنوان کرد.
  مهندس شفیعی با بیان اینکه در این میز خدمت کارشناسان، مهندسین و متخصصان در حوزه ساختمانی پاسخگوی مطالبات شهروندان بودند، تصریح کرد: راهکارها و راهنمایی های لازم برای رفع مشکلات مردم و درخواست های آنان در این میز خدمت جهادی به جامعه هدف ارائه گردید.
وی با بیان اینکه یکی از رسالت های بسیج مهندسین عمران و معماری، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی بی منت می باشد، گفت: برطرف کردن مشکلات ولی نعمتان جامعه، پر رنگ کردن نقش مساجد و مصلی‌ها، به عنوان یک پایگاه اصلی برای حل مشکلات مردم است که بسیج مهندسین سپاه کازرون با برگزاری میز خدمت جهادی تخصصی به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی پاسخگوی مراجعین می باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر: