آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
با حضور 5000هزار نفر دانش آموزان کازرونی
با حضور 5000هزار نفر دانش آموزان کازرونی سرود سلام فرمانده در آستانه نیمه شعبان در کازرون طنین انداز شد.
صبح امروز در محل میدان شهدای شهرستان کازرون با حضور 5000نفری دانش آموزان شهرستان کازرونی با حضور مسئولین، مردم و والدین دانش آموزان سرود سلام فرمانده 1و2 توسط دانش آموزان دختر و پسر کازرونی نواخته شد.
در این مراسم که برخی دانش آموزان با لباس محلی در برنامه شرکت نمودنند  حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در سخنانی با تبریک نیمه شعبان بیان نمود: امسال بهار ما و پیشواز بهار ما عشق به امام زمان(عج)و انتظار ظهور می باشد.
وی با توجه به جشن های و سرود سلام فرمانده توسط 5000دانش آموز کازرونی تصریح کرد: با انتظار ظهور سال 1401را به پایان می بریم و منتظر در سال جدید می مانیم و  امروز ندای امام زمان(عج)در کازرون طنین انداز می شود و امروز نسل انقلاب در همراهی و ظهور امام زمان با سرود سلام فرمانده نواخته می شود و عشق ماندگار نسل های نوپا نظام را به اهل بیت  به رخ جهانیان نشان می دهیم.
در ادامه جمشیدی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کازرون در سخنانی با گرامی داشت ایام از همکاری دانش آموزان، والدین و فرهنگیان شهرستان کازرون به دلیل حضور منظم در اجرای برنامه سلام فرمانده تشکر نمود.
و در حاشیه این برنامه سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) گفت: سرمایه های اصلی انقلاب اسلامی  دانش آموزان هستند که با حضور یکپارچه عشق و علاقه خود را به حضرت حجت(عج)در نواختن سرود سلام فرمانده اعلام می دارند.
وی ادامه داد: امروز با حضور باشکوه نسل های گام دوم انقلاب آمده اند تا با اجرای سرود سلام فرمانده  خط بطلان بر نقشه های دشمنان بکشنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: