آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: زیارت مناطق عملیاتی جنوب، آب های خلیج فارس و قبر سردار دلها توسط کازرونی ها
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون بیان نمود: در ایام 20اسفندماه روز راهیان نور کارون های زیارتی از شهرستان کازرون در قالب کاروان های راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور، آب ها و جزیرهای فارس و خارک خلیج فارس و قبر شهید حاج قاسم دلاوری در شهر کرمان را زیات نمودنند.
وی تصریح داشت: در اردوی زیارتی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور شهرستان کازرون با اعزام 5کاروان به صورت گروهی و فردی  به استعداد بیش از 400نفر زائر مناطق عملیاتی همچونشلمچه، طلائیه، دهلاویه، هویزه، نهر خین، یادمان عملیات فتح المبین، علقمه،معراج شهدا و... را زیارت نمودنند.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: در اردوی راهیان نور دریایی که با همکاری پاه منطقه دوم دریایی بوشهر برگزار شد، کاروان های راهیان نور کازرون در یک مرحله از جزیره فارسی یادمان نبرد دلاومندی های شهدا در نبرد با تفنگداران دریایی در کنار جزیره فارسی یادبود شهید نادر مهدوی ها و نصرالله شفیعی ها را گرامی داشتند و در جزیره فارسی مراسم گرامیداشت شهید نصرالله شفیعی از سرداران به نام شهرستان کازرون می باشد گرامی داشته شد.
وی اضافه داشت: کاروان راهیان نور دریایی اعزامی از شهرستان کازرون در قالب دو کاروان راهیان نور به استعداد بیش از200نفر از مناطق عملیاتی واقع در آب های خلیج فارسی با روایتگری روایان پیشکسوت در کاروان و در جزیره خارک از گلزار شهدا و قبر محمد حنفیه فرزند امیر المومنین(ع)که  مشهور در این جزیره می باشد و بیمارستان زیر زمینی نیروی دریایی مربوط دوران دفاع مقدس و کشتی سوخته زیارت و بازید نمودنند.
سرهنگ توکل یادآور شد: با هماهنگی انجام شده با مسئولین شهرستان کازرون و رده مافوق کاروان راهیان نور با استعداد 2 دستگاه اتوبوس از از قبر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در شب جمعه همزمان با ساعات شهادت این شهید عزیر و همرزمانش که در کنار مرقد مطهر مراسم برگزار بود  حضور یافتند و با قرائت فاتحه و شرکت در مراسم شهید یادو خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند.
وی در پایان از عموم زائرین شرکت کننده در برنامه های راهایان نور سپاه کازرون، خصوصا خانوادههای معظم شهدا، مسئولین و پیشکسوتان جهاد شهادت که در این برنامه ها همراهی نمودنند که شاهد روزهای به یاد ماندنی در طول عمر خود را شاهد بودیم ، مراتب تقدیر و تشکر را اعلام نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: