آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
به مناسبت ماه مبارک رمضان
فرمانده سپاه شهرستان کازرون خبر داد: به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور نیروهای مسلح در شهرستان کازرون برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون  بیان کرد:  به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهار قرآن با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته  محفل انس با قرآن ماه  نیروهای مسلح مستقر در شهرستان کازرون ارتش، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در پنج شنبه های ماه مبارک  در شهرستان کازرون انجام می شود.
وی ادامه داد: برنامه محفل انس با قرآن با  دعوت  قاریان برتر شهرستان و استان  و سخنرانی سخنرانان برجسته شهرستان کازرون به همراه برنامه های همچون پخش کلیپ، برگزاری مسابقه و اهداء جوائز همراه خواهد بود.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون به اهمیت برگزاری برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت و اشاره داشت: استفاده از فرصت ها و لحظه های معنوی ماه مبارک و خصوصا تلاوت قرآن و برتر ی آن در این ماه الهی فرصتی است که باید از خداوند متعال بخواهیم تا بخوبی از لحظه به لحظه آن استفاده نمائیم.
وی قرآن را راه نجات و جلوگیری از انحراف انسان ها و این که هر کس با قرآن انس بگیرد همواره در  الهی حرکت می‌کند، اذعان داشت: خداوند را شاکریم که با همکاری مجموعه های فرماندهی و دفاتر نمایندگی عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح شهرستان کازرون برای دومین سال برنامه محفل انس نیروهای مسلح شهرستان کازرون برگزار داشته باشیم.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به اینکه انشاالله محفل نورانی مورد رضایت الهی قرار گیرد هدف از برگزاری محافل انس با قرآن در سطح یگان‌های نیروهای مسلح    شهرستان کازرون را ایجاد وحدت و ارتباط و برادری هرچه بهتر و قوی‌تر نیروهای مسلح شهرستان در مأموریت‌ها و برنامه‌ها  سالیانه یاد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: