آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
همزمان با ماه مبارک رمضان؛
همزمان با ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن نیروهای مسلح شهرستان کازرون با حضور جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و علما در این شهرستان برگزار شد.
محفل انس با قرآن نیروهای مسلح شهرستان کازرون امروز با حضور مسئولان، فرمانده‌هان یگان‌ها و نیروهای نظامی و شماری از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مسجد امامزاده سید محمد برگزار شد.
در این مراسم ابتدا قاریان با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید حاضریه را بع فیض رساندند و سپس حجت الاسلام والمسلمین عزمی استاد حوزه علمیه ضمن گرامیداشت مناسبت ها تسلیت شهادت مولا علی(ع)و گرامیداشت یادو خاطره امام جمعه شهید حاج شیخ محمد خرسند و شب های قدر بیان داشت:مهمترین منبع دین اسلام قرآن در شب قدر نازل شده است.
وی به اهمیت شب قدر پرداخت و افزود: یکی از اهمیت های مهم شب قدر در این است که قرآن قانون اساسی مسلمانان در شب قدر نازل شده است.
حجت الاسلام والمسلمین عزمی تصریح داشت: با توجه به آیات قرآن کریم شب قدر به تنهایی از هزار ماه برتر می باشد و در این شب اعمال یکساله خدمت امام زمان(عج)تقدیم می شود.
وی یادآور شد: با توجه به روایات وارده در خصوص شب قدر شب23ماه مبارک رمضان نسبت به دو شب 19و21سند محکم تر دارد و جا دارد از فرصت که در اختیار داریم با دعا،راز و نیاز و تضرع به درگاه الهی بهترین استفاده را داشته باشیم چرا که امور یکساله در شب قدر مقدر می شود.
این استادحوزه علمیه در ادامه در اهمیت فرصت باقی مانده از ماه مبارک رمضان و اهمیت قرائت قرآن کریم در ماه بندگی  نکاتی را برای حاضرین ایراد نمود.
در ادامه مراسم غلامرضا توکل فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کازرون در سخنانی بیان نمود:  عمل به رهنمودهای قرآن کریم در جامعه  راه نجات بشر امت ها و ملت هاست که از انحرافات و عقب افتادگی جلوگیری می نماید
وی در ادامه از همکاری فرماندهان و مسئولین دفاتر نمایندگی و عقیدتی سیاسی که در باشکوه برگزار شدن محفل انس با قرآن نیروهای مسلح شهرستان کازرون با حضور پررنگ خود و نیروهای تحت امر عنایت دارند تشکر نمود
همچنین در انتهای برنامه مداح و ذاکر اهل بیت(ع)برادر پاسدار آخوندی با ذکر مصیبت در وصف مولا علی(ع) و اشعار سینه زنی جمع حاضر  را به فیض رسانید.
انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: