آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛ سردار حجازی در مسیر ارزش‌های الهی شبانه روزی ایثار و فداکاری می کرد
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در محفل انس با قرآن نیروهای مسلح این شهرستان که در نماز خانه مرکز آموزش شهید قنر ترابی   07ارتش برگزار شد با گرامی داشت روز ارتش و گرامیداشت سالگرد شهید محمد حجازی بیان نمود:  سردار حجازی فردی قاطع، شجاع، مخلص، کادر ساز ، تحول‌خواه  و ولایت مدار بود که در تمام عرصه‌ها در خدمت به نظام اسلام نقش ایفا می کرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد سردار حجازی افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند؛ عمری سراپا مجاهدت، فکری پویا، دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزم راسخ، و نیرویی یکسره در خدمت اسلام و انقلاب، خلاصه‌ ای از شخصیت این مجاهد فی سبیل الله است.
سرهنک توکل ادامه داد: سردار حجازی در مدت بیش از ۴۰ سال عمری توام با مجاهدت، در دوران دفاع مقدس و چه در دوران دفاع از حرم حتی بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی فداکارانه تلاش می نمود.
 وی اظهار کرد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه ها برای انقلاب تلاش کرد در شکل‌گیری بسیج سازندگی یکی از ابتکارات مهم شهید سردار حجازی بود و علاوه بر این شهید بزرگ در کادر سازی و ایجاد تحول در سازمان بسیج مستضعفین نیز بسیار اثرگذار بود.
 فرمانده سپاه کازرون تصریح نمود: شهید سردار حجازی تا آخرین لحظه عمر خود در مسیر اعتلای ارزش‌های الهی تلاش کرد و جزو اولین فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان تشکیل آن بود و طی دوران دفاع مقدس نیز جزو فرماندهان بزرگ و فداکار در نبردهای حق علیه باطل به شمار می‌رفت.
سردار شهید سید محمد حجازی جانباز عالیقدر پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام در ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عارضه قلبی به فیض شهادت نائل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: