آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون:نقش آفرینی بسیجیان کازرون در گروههای جهادی و عمرانی در ماه مبارک رمضان
سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه بندگی بیان نمود: گروههای جهادی سپاه ناحیه کازرون در ماه مبارک رمضان بیش از 3000بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم نمودنند.
وی ادامه داد: نقش آفرینی گروههای جهادی بسیج سپاه کازرون در ماه مبارک رمضان که همزمان با عید نوروز بود آغاز شد و بسیجیان در فعالیت های متعدد همچون اهداء بسته های معیشتی، مرمت منزل نیازمند، فعالیت های فرهنگی در طول ماه مبارک در اعزام روحانیون مبلغ به سایر نقاط شهرستان با همکاری حوزهها و پایگاههای بسیج، پخت غذا افطاری و اهداء بیش از 10هزار پرس غذا در بین نیازمندان روزه دار، افطاری روزه اولی های در دو حوزه علمیه برادر و خواهر شهرستان، برپایی غرفه در نماز عید فطر و ... برخی از فعالیت های بسیجیان در طول ماه مبارک بوده است.
سرهنگ توکل به اهمیت کمک به نیازمندان در طول سال و خصوصا ماه مبارک رمضان اشاره داشت و افزود: کمک به نیازمندان به هر نوعی از اهداء بسته های معیشتی، کمک هزینه بیماران نیازمند، مرمتو یا ساخت منزل و... از وظایف ما در نهاد انقلابی بسیج برای رفع مشکلات خانوادههای نیازمند بود که با کمک خیرین، سپاه فجر و معتمدین شهرستان در طول سال صورت می گیرد
وی اظهار داشت: خدا را شاکریم امروز شهرستان کازرون در غرب استان فارس به عنوان نماینده شهرستان های همجوار جهت هدفمند کردن خدمات   گروه های جهادی   نقش آفرینی  می نماید  و امروز کازرون در بحث کمک به خانوادههای نیازمند و مناطق کم برخوردار الگوهی برای سایر گروههای جهادی در کشور محسوب می شود.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون در انتها از خدمات سایر گروههای جهادی در شهرستان کازرون که تمام توان خود برای خشنود سازی دل محرومین را به کارگیری نموده اند و همچنین خیرین و فرماندهی سپاه فجر استان فارس به جهت همراهی و عنایت در خدمت رسانی به محرومین در شهرستان کازرون تقدیر و تشکر نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: