آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کازرون گفت: در جهت برطرف نمودن موانع تولید و مانع‌زدایی از این عرصه، در کنار کارگران و کارفرمایان هستیم.

رفع موانع تولید به همت سپاه کازرون/ سرهنگ توکل: در طرح صنعت‌یار، یاور صنعتگران، کارفرمایان و کارگرانیم

  سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر که در سالن همایش فرهنگ و ارشاد شهرستان کازرون برگزار شد با گرامیداشت هفته کار و کارگر و تکریم یاد و خاطره شهدای این قشر بیان کرد: بی‌شک قشر کارگران زحمتکش، قشری است که فردای روز قیامت از مواخذه و بازخواست در امان است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کازرون ادامه داد: کسانی که با عزت و افتخارند و همت بلند داشته و بی ادعا  دارند جزء کسانی هستند که از سفره طیب و حلال قشری کارگری بزرگ شده اند و در دنیا و آخرت سربلند هستند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: امروز بسیج و سپاه با افتخار در جهت رفع موانع تولید با طرح صنعت‌یار در کنار متولیان امر برای خدمت‌دهی به کارگران و کارفرمایان هستند و امید داریم موضوع بیمه کارگران شهرستان در اولویت حل و فصل مسئولان لحاظ و برطرف شود.

سرهنگ توکل اذعان داشت: بسیج و سپاه در کنار دیگر نهادهای خدمت‌رسان در جهت محقق نمودن شعار سال مهار تورم و رشد تولید برای حل مشکلات در کنار دلسوزان در نهادهای متولی قرار دارند.

 توکل تاکید نمود: از همه مردم خصوصا قشر سرمایه‌گذار درخواست داریم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان کازرون برای حل مشکلات کشور در جهت تحقق منویات مقام  معظم رهبری  به سهم خود تلاش نمایند و ما هم به سهم خود حمایت خود را از سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری اعلام می‌نمائیم.

همچنین در این مراسم امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین صباحی در خصوصا اهمیت و احترام به کارگران با توجه به روایات از ائمه اطهار (ع)سخنانی را ایراد نمود و فرماندار شهرستان کازرون نیز در خصوص حمایت از کارگران در بیمه و اعطاء وام از بانک ها و صندوق ها نکاتی را به متولیان قشر کارگری شهرستان متذکر شد.

در پایان به نمایندگی از سایر کارگران شهرستان کازرون از تعدادی از کارگران  نمونه با حضور مسئولین با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی به عمل آمد.

پایان پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: