آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
به مناسبت هفته کار و کارگر انجام شد:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی به کارگران شهرستان کازرون به مناسبت هفته کار و کارگر اهداء شد.
 سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ضمن تبریک هفته کارو کارگر اظهار داشت: به مناسبت هفته کارو کارگر 100بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، خرما، رب گوجه، ماکارانی و حبوبات به ارزش هربسته بیش از یک میلیون تومان در بین کارگران شهرستان کازرون تقسیم شد.

وی ادامه داد: این برنامه با حضور امام جمعه شهرستان کازرون و مسئولین شهر در مکان مکتب الزهراء شهرستان توسط حوزه مقاومت بسیج کارگری، انجمن صنفی کارگران و پایگاه شهید ارجی برگزار شد و بسته ها به برخی از کارگران شهرستان اهداء شد.

سرهنگ توکل با بیان اینکه پنجم لغایت یازدهم اردیبهشت ماه را مصادف با هفته بسیج کارگری می باشد، این هفته را به کارگران و کارفرمایان که تلاشگران عرصه کار و تولید جامعه هستند تبریک گفت و افزود: امروز کارگران در عرصه تولید رزمندگان جبهه اقتصادی کشور هستند و کشور نیازمند است کار و تولید را با همان فرهنگ دفاع مقدس ادامه دهند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف برای عزیزان کارو کارگر شهرستان ، اظهار کرد: یکی از رسالت های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تبیین فرمایشات رهبر انقلاب می باشد که در این راستا برنامه ریزی های مختلفی از جمله برگزاری مراسم جشن، نشست های معرفتی و بصیرتی و تشکیل جلسات هیئت های اندیشه ورز و ترویج و فرهنگ سازی گفتمان ولایت و... در طول هفته کار و کارگر در شهرستان کازرون برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: