آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
مسئول نمایندگی در سپاه کازرون؛
مسئول نمایندگی در سپاه کازرون گفت: شهید مرتضی مطهری حافظ مرزهای اعتقادی انسان ها و خصوصا مسلمانان بود.
حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون صبح امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه کازرون در مکان سالن جلسات این ناحیه با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیان نمود: مهمترین شاخصه ی شهید آیت الله مرتضی مطهری استفاده از زمان و فرصت ها در زمان حال خودش در مشکلات است.
وی با گرامیداشت یادو خاطره شهید مطهری ادامه داد: شهید مطهری وقتی احساس خطر برای اسلام می نمود به موقعه و با هدف عمل می نمود و از انحراف و گرفتاری ها در جامعه اسلامی جلوگیری می نمود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به نقش شهيد مطهري در انقلاب اسلامی تصریح داشت: استاد مطهری در جریان انقلاب از تفكرات و ایده‌ها و دستورات حضرت امام تبعیت می‌كردند و همواره در پی اجرای فرامین حضرت امام خمینی(ره)در دفاع از انقلاب و اسلامی پیش قدم بود.
وی یادآور شد: شهید مرتضی مطهری با مردم و گروه های مختلف و هدایت کننده خط فکری نهضت قبل از انقلاب به شمار می رفتند و در آستانه انقلاب نقش بسیار مهمی را در شورای انقلاب  در پیروزی انقلاب ایفا نمودند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کازرون تاکید داشت: شهید مطهری دارای خصوصیات منحصر به فردی بود که مهمترین آنها جامعیت و انسان شناسی وی بود به طوریکه در همه صحنه های عملی و نظری انقلاب اسلامی حضور فعال داشتند و در این راه انسان های زیادی را از جعل و کفر نجات بخشید.
وی همچنین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری  اظهار داشت: شهید سلیمانی با سابقه درخشان در خدمت به نظام اسلامی در مناطق محروم و کم برخوردار منادی وحدت و همدلی در کشور بود که خدمات گسترده ای به کشور در این را ایفاء نموده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: