آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
در سالروز شهادت مرتضی مطهری؛
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه (س) کنارتخته از سپاه ناحیه کازرون گفت: زنگ سپاس از مقام شامخ معلم به مناسبت روز معلم در مدارس بخش کنارتخته نواخته شد.
 خواهر بسیجی علی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) از سپاه ناحیه کازرون اظهار داشت: به مناسبت 12اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری که به نام روز معلم نامیده شده است زنگ سپاس از فرهنگیان بخش کنارتخته در مدارس این بخش با حضور مسئولین محلی به صدا در آمد.

در این مراسم حجت الاسلام حسن ساریخانی امام جمعه بخش کنارتخته ضمن گرامیداشت هفته معلم و مقام شامخ شهید مطهری گفت: دانش آموزان در فرصتی که در تحصیل و کسب علم و آموزش دارند باید بخوبی قدر معلمان خود که شغل ائمه و امامان معصوم می باشد را بدانند.

وی به اهمیت فراگیری علم و آموزش از دیدگاه امامان معصوم پرداخت و تصریح داشت: آقا امیرالمومنین(ع)دریک روایت می فرماینداگر کسی یک حرف را بمن یاد بدهد مرا تا آخر عمر بند و غلام خودش کرده است.

امام جمعه بخش کنارتخته از شهرستان کازرون تاکید داشت: کار وشغل معلمی بسیارحساس وارزشمند است و زمانی ارزشمندتر می شود که معلمان وظایف خود رابه طورکامل انجام دهند و در این شغل مقدس نه تنها علم بلکه ادب و رفتار شایسته را برای آموزگار خود یاد بدهند.

برنامه زنگ سپاس از مقام شامخ معلم با حضور مسئولین بخش کنارتخته در مدرسه شهیدهاشمی کنارتخته با اجرای برنامه های مختلف همچون اجرای گروه سرود، دیکلمه خوانی و... به صدا در آمد و از تعدادی از معلمان این بخش به نمایندگی از سایر معلمان با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: