آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
فرمانده حوزه امام علی (ع)سپاه ناحیه کازرون
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از مربیان بسیجی حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)سپاه ناحیه کازرون تجلیل به عمل آمد.
سرهنگ دوم پاسدار هادی عارف فرمانده حوزه امام علی (ع)سپاه ناحیه کازرون خبر داد: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی از مربیان بسیجی تجلیل به عمل آمد.
وی ادامه داد:  با هماهنگی صورت گرفته از دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون از مربیان عقیدتی حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام کازرون  در سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، که بیشترین همکاری درسطح پایگاههای بسیج در موضوع مربیگری را داشتند تجلیل به عمل آمد.
عارف اضافه داشت: حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)در هفته عقیدتی سیاسی برنامه های مختلفی از جمله نشست بصیرتی با حضور فرماندهان پایگاه‌ها وشورای حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام کازرون با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین صباحی امام جمعه و سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در مسجد امام خمینی(ره)کازرون برگزار شد.
وی شهید مطهری را مطهر اندیشه یاد کرد و اضافه داشت: شهید مطهری با آثار خود برای جهان اسلام  اندیشه های مطهری به جا گذاشته که روز به روز بر جوامع رنگ تازه تری به خود می گیرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)تاکید داشت: حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) در مناسبت های مختلفی قدردان عزیزانی می باشد که در عرصه های مختلف برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دلسوزان فداکاری می نمایند که به همین مناسبت ها در هفته کار و کارگر و هفته عقیدتی سیاسی از کارگران و مربیان بسیجی تجلیل به عمل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: