آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس برگزار شد؛
با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس برگزار شد: همایش تجلیل از اعضا، مسئولان و فعالان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش کازرون برگزار شد.
همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، از مسئولان بسیج فرهنگیان و رابطان بسیجی آموزش و پرورش کازرون، تجلیل شد
  همزمان با ایام گرامیداشت مقام معلم، مراسم تجلیل از مسئولان و فعالان بسیج فرهنگیان این مدیریت با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش کازرون و اعضای شورای معاونین این اداره، مسئول بسیج فرهنگیان کازرون، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس و سایر مسئولان بسیج فرهنگیان فارس، رئیس حوزه علمیه برادران کازرون، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان، مدیر آموزش و پرورش خشت، کنارتخته و کمارج و فعالان، مسئولان و رابطان بسیج فرهنگیان در محل کلنون فرهنگی تربیتی شهید سلیمانی برگزار شد.
 در ابتدا مدیر حوزه علمیه صالحیه مکتب الصادق(ع) کازرون ضمن تبریک هفته معلم، عنوان کرد: طبق آیه صریح قرآن در خصوص تعلیم، یک معلم باید تزکیه، رشد، تربیت و یاد دادن را در طول دوران معلمی خود به کار ببندد و از همه مهم تر این است که قرآن مجید، تزکیه را قبل از تعلیم و یاد دادن بیان کرده است.
  حجت الاسلام و المسلمین محمود صحرایی ادامه اظهار داشت: رشد و پیشرفت آموزش و پرورش میهن عزیزمان و ایستادن فرهنگیان بر قله های افتخار علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ...، نشان از حضور معلمان توانمند و متعهد در نظام تعلیم و تربیت دارد. حجت الاسلام صحرایی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی و با پیروی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری، شاهد تحولات شگرف و پیشرفت روز افزون علمی در سطوح مختلف ملی و بین المللی نسبت به گذشته بوده ایم.
سپس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در خصوص شهدای فرهنگی شهرستان گفت: فرهنگیان کازرونی بدانند که در قبال شهدا بویژه شهدای فرهنگی، مدیون و مسئولند و نظاره گر اعمال ما هستند. سرهنگ توکل افزود: کشور عزیزمان به یمن تلاش های جهادی و شبانه روزی نهادهای علمی از جمله آموزش و پرورش، به ایرانی قوی مبدل گشته که بر سکوی اقتدار و قدرت در عرصه های گوناگون جهانی، استوار ایستاده است.
در ادامه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس ضمن قدردانی از مجموعه جهادی آموزش و پرورش کازرون، بیان داشت: از همه مسئولان، روسای ادارات و نهادهای شهرستان کازرون تشکر می کنم که در یک حرکت جهادی، رزمایش قدردانی از مقام معلم را برگزار نموده و با فرهنگیان و معلمان عزیز، دیدار صمیمانه و چهره به چهره با حضور مستقیم در مدارس شهر و روستا برقرار کردند.
دکتر ایمانی فر ضمن بیان اینکه معلمان جایگاهی والا و رفیع در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: طی دیدار با مقام معظم رهبری که به مناسبت روز معلم صورت گرفت، ایشان فرمودند که همه مسئولان نظام در هر سطح و جایگاهی که هستند، موظفند به معلمان احترام بگذارند. گفتنی است طی این مراسم، از دو معلم نمونه کشوری کازرونی و مسئولان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش این شهر، با اهدای لوح یادبود، تجلیل شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: