آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛ اصل و ریشه سپاه تقویت بنیه معنوی کارکنان می باشد.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در جلسه با کارکنان این سپاه شهرستان در سالن جلسات این ناحیه بیان داشت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی احتیاج به کار جهادی و تلاش در همه عرصه ها داریم.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری گفتمان تولید علم را از سال1378تا 1388 و گفتمان اقتصادی  را از سال1388تاکنون را که توجه به  شرائط کشور  و نیاز جامعه  نام گزاری نموده اند که نشان از حساسیت و جدیت رهبر معظم انقلاب در همه موضوع ها و خصوصا موضوعات نیاز مردم  دارد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: با توجه به فراگیری و گستردگی سپاه و بسیج به عنوان نیروهای مردمی، این مجموعه باید با ورود آگاهانه به گفتمان‌سازی در جهت تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پای کار آمده و در روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه وارد عمل شوند.
وی اظهار کرد: امروز با برکت تفکر بسیج و سپاه که نشات گرفته از نهضت عاشورا و مهدویت است، هیچ قدرتی در جهان توان ایستادگی و زورگوئی در برابر ملت بزرگ ایران را ندارد  و به فرمایش مقام معظم رهبری دوران زدن و فرار کردن به اتمام رسیده است.
سرهنگ حیاتی تاکید داشت: اقتدار برای حفظ نظام و جامعه   دو بخش دارد که قوت و قدرت در کنار هم معنی می‌دهد، قدرت با سلاح به دست می‌آید، اما قوت، با معنویت به دست می‌آید. و  امروز اصل و ریشه تقویت بنیه سپاه بر معنویت بنا گذاشته شده است.
وی در ادامه در خصوص اهم برنامه های سپاه و بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون نکاتی را برای پایوران بیان داشت و در انتها مسئولان قسمت ها به بیان دیدگاه های و برنامه های خود در ماموریت های ابلاغی پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: