آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون؛
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: زمینه اقتدار ملی یک جامعه رشد جمعیتی آن کشور می باشد.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در همایش تبیین جوانی جمعیت که با حضور مسئولان شهرستان و کارکنان ناحیه کازرون در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد بیان نمود: یکی از  مهمترین مولفه های قدرت هر کشوری جمعیت می باشد.
وی ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری تمدن سازی را بیان می فرمایند و برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی باید برنامه داشته باشیم و در مقابل   استکبار جهاتی قرار گرفته که  ضعف و خلل  برای رسیدن به تمدن بزرگ درست نماید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اضافه داشت:  تبیین جونی و جمعیت کشور جنگی است در مقابل مردم قرار داده شده توسط دشمنان با تغییر در باورها و اندیشه ها به این ترتیب که فرزند کمتر زندگی بهتر و سمت و سوء به سوی برنامه های دشمنان رفتن و میزان جمعیت کنترل شدن است می باشد.
وی به سه اولویت اساسی از دیدگاه مقام معظم رهبری برای کشور پرداخت و اظهار داشت:  مقام معظم رهبری  با نگاه جامع نگر و بصیری نافذ که آینده های دور دور را ایشان ترسیم می نمایند سه اولویت  اساسی اقتدار ملی، فرهنگ و جمعیت که زمینه اقتدار ملی یک جامعه می باشند را به خوبی ترسیم داشته است والزمات کار را در سال 1393ابلاغ نموده اند.
سرهنگ حیاتی اشاره داشت: در آیات ، روایات و کلام بزرگ داریم که فرزند قره العین ، مایه سعادت، شیرینی و خوشبختی  خانواده است قطعا استکبار جهانی در مقابل این برنامه با تغییر برنامه ها مقابله خواهد کرد.
وی خاطر نشان داشت: نگاه بر این است که همه در همه ادارات و نهادها که همه و همه مسئولیم و نیاز به یک عزم همگانی دارد تبیین  موضوع جوانی و جمعیت کشور  در  استفاده از ظرفیت ها برای روشنگری برای مردم  عنوان یک مقدمه است که هر کس باید از خود شروع نماید.
این فرمانده نظامی در شهرستان کازرون تاکید داشت:  یکی از کارهای بزرگ در جهاد تبیین جوانی جمعیت است که بایدکارها و سیاسیت های در دستور کار قرار گفته با مشوق های لازم  ولی مهمترین کار باید  نگاه ایده و باور که بدانیم جامعه اسلامی باید یک جامعه پاینده و بالنده باشد را در نظر داشته باشیم.
در ادامه این مراسم دکتر محسن معینی ریاست شبکه بهداشت شهرستان کازرون  در خصوص برنامه ها برای جمعیت کشور و طرح ابلاغ شده به استان فارس به نام طرح نفس نکاتی را در خصوص اهمیت کشور برای داشتن جمعیت  و وضعیت شهرستان کازرون در رشد جمعیت  بیان داشتند.
نام:
ایمیل:
* نظر: