آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
فرمانده سپاه ناحیه کازرون
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: یکی از مسائل مهم در درون آزاد سازی خرمشهر نگاه کردن به شاخصه های اخلاص، بصیرت و ولایت مداری در وجود رزمندگان حق علیه باطل است.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن آمفی تئاتر این ناحیه ضمن تبریک دهه کرامت و سوم خرداد آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در محافل و مجالس تبیین نسبت به ابعاد دفاع مقدس صورت گیرد.

وی در این مراسم که با حضور رزمندگان و مسئولان شهرستان کازرون برگزار شد، ادامه داد: یکی از مسائل مهم در درون آزاد سازی خرمشهر نگاه کردن به شاخصه های اخلاص، بصیرت و ولایت مداری در وجود رزمندگان حق علیه باطل است.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه ای است که در استخراج آن پایانی ندارد و وظیفه داریم در مجالس و محافل تبیین نسبت به ابعاد دفاع مقدس صورت گیرد.

وی افزود: رزمندگان دفاع مقدس امدادهای غیبی و الهی دفاع مقدس را نقل و بیان نمایند تا درس های دفاع مقدس برای نسل های بعد از دفاع مقدس بازگو شود.

سرهنگ حیاتی تاکید کرد: مقام معظم رهبری می فرماید دفاع مقدس تبیین شود تا مردم افتخار کنند و اگر روایت صورت نگیرد تعریف در فرهنگ دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی خطاب به رزمندگان کازرونی حاضر در مراسم اذعان داشت: امروز جنگ، جنگ روایت هاست و نهضت خاطره گویی باید به خوبی شکل گیرد برای بیان درس ها و عبرت ها از ایثارگری ها و فداکای های رزمندگان در دفاع مقدس، و این بار سنگینی است که بر دوش داریم در مقابل هجمه سراسری دشمنان.

در ادامه این مراسم سه فرمانده کازرونی که در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر حاضر بودنند به نام های حاج رحیم قنبری، حاج کاظم پدیدار و نوروزی با بیان خاطراتی یادو خاطره شهدا را گرامی داشتند و حاضرین را به فیض رساندند و سپس از خانواده شهید فروزنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج محمود رزازان لوح سپاس و هدیه اهداء شد.
یادآور می شود شهرستان کازرون با تقدیم31شهید در عملیات بیت المقدس (آزاد سازی خرمشهر) و  در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی نموده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: