آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تیم فوتسال بسیج قمربنی هاشم کازرون
تیم فوتسال بسیج قمربنی هاشم(ع)کازرون قهرمان جام فوتسال آزاد سازی خرمشهر، این شهرستان شد.
 سرگرد پاسدار پیمان موذنی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جواد(ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: تیم فوتسال قمربنی هاشم از حوزه امام جواد(ع) سپاه ناحیه کازرون قهرمان جام فوتسال پایگاههای بسیج کازرون گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر شد.
وی ادامه داد: هدف از  برگزاری این دوره از مسابقات در راستای بیانان و منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به ورزش تحصیل، تهذیب و ورزش خصوصا در بین جوانان می باشد.
موذنی بیان داشت: برگزاری چنین مسابقات در سطح شهرستان شهید پرور شهرستان کازرون در راستای آشنایی مردم و خصوصا جوانان با برنامه های بسیج و جذب حداکثری می باشد.
 وی یادآور شد: همانگونه که جوانان شهید ورزشکار برای مهمترین هدف که حفظ اسلام و آرمان های انقلاب و امام  می باشد و  از جان خویش گذشتند تا درخت تنومند اسلام پایدار و برقرار باشد، امید است بسیج جوانان ورزشکار نیز در تحقق این گام ها استوارتر از همیشه قدم بردارد.
فرمانده حوزه امام جواد خاطر نشان نمود: در پایاد این دوره از مسابقات به تیم قهرمان و بازیکن اخلاق با حضور مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برادر میرزاده هدایایی اهداء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: