آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه کازرون
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه کازرون گفت: درخشش بسیجیان خواهر و برادر کازرونی در مسابقات کشوری کاراته
سرگرد پاسدار میرزاده مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت:  ورزشکاران خواهر و برادر بسیجی از شهرستان کازرون در مسابقات کشوری به میزبانی شهر شیراز خوش درخشیدند.
وی ادامه داد: در این مسابقات تیم کاراته خواهران در رده نونهالان، خردسالان، جوانان و بزرگسالان با کسب مقام اول تیمی دفاع شخصی در رده بزرگسالان، مقام دومی تیمی دفاع شخصی در رده جوانان، مقام اول هنرهای انفرادی در اکروبات در رده نونهال و خردسالان را کسب نمودند.
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه کازرون تصریح داشت: در این دوره از مسابقات تیم کاراته بسیجیان شهرستان کازرون با کسب 18مدال طلا و 25مدال نقره و 3مدال برنز مقام برتر در این دوره از مسابقات را کسب نمودند.
وی ضمن تشکر از همکاری مسئول تربیت بدنی حوزه صاحب الزمان(عج)کنارتخته برادر جوکار در مربیگیری تیم برادران و خواهر رنجبر در مربیگیری تیم خواهران خاطر نشان نمود: در پایان این دوره از مسابقات با حضور مسئولین استان فارس مدال ها و هدایای نفرات برتر اهدا شد.
ضمنا این دوره از مسابقات با حضور 18 استان به میزبانی شهر شیراز در سالن رضوان  دو روزه برگزار شد که تیم کاراته خواهران بسیجی استان فارس  مقام  قهرمانی و تیم برادران کاراته کار پس از استان بوشهر مقام نائب قهرمانی را کسب نمودنند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: