آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
فرمانده حوزه بسیج خواهران الزهرا(س) کازرون
فرمانده حوزه بسیج خواهران الزهرا(س) کازرون گفت: برگزاری بیش از 10مراسم جشن عید غدیر در کازرون
فرمانده حوزه بسیج خواهران الزهرا(س) کازرون گفت: بیش از 10برنامه جشن با شکوه عید غدیر در سطح شهرستان کازرون توسط خواهران برگزار شد.
خواهر پاسدار طیبه علی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س)ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت بیش از 10مراسم جسن در سطح شهرستان کازرون برای خواهران برگزار شد.
وی ادامه داد: این برنامه ها  با هماهنگی  پایگاههای مقاومت بسیج به صورت محله محور در سطح شهرستان کازرون و یک برنامه مشترک در مصلی نماز جمعه شهرستان کازرون با حضور مسئولین و امام جمعه شهرستان کازرون حجت الاسلام والمسلمین صباحی برگزار شد.
علی پور تصریح داشت:  در یکی از مراسمات جشن باشکوهی در پارک سلمان  با حضور باشکوه خواهران  برگزار  که برنامه های جانبی همچون اجرای  گروه سرود مالک اشتر و گروه سرود فرشته ها و مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت  برادر محسن داودی انجام گرفت.
وی همچنین به برنامه های گروه های جهادی در دهه امامت و ولایت پرداخت و افزود: گروههای جهادی خواهران حوزه مقاومت بسیج الزهرا(س) با تقسیم بیش از 2500پرس غذا در بین ایتام و نیازمندان به اجرای فعالیت پرداختند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج الزهراء(س) کازرون در انتها از عموم خواهران خداجوی که در ایام دهه امامت وولایت نقش و فعالیت در اجرای هر چه بهتر برنامه نقش ایفاء نموده اند تشکر و قدردانی نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: