آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
فرمانده سپاه شهرستان کازرون:
فرمانده سپاه شهرستان کازرون: توزیع بیش از 44هزار پرس غذا توسط گروههای جهادی در عید غدیر


سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: در راستای گرامیداشت عید غدیر بیش از 44هزار پرس غذا توسط گروههای جهادی در بین نیازمندان تقسیم شد.

وی ادامه داد: برنامه پخت غذا در راستای احیای سنت حسنه با توجه به روایات و احادیث توسط گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه کازرون  در سطح شهرستان کازرون اجرا شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح داشت: پخت غذا در شهرستان کازرون و بخش های تابع اجرا شد که از این 44هزار پرش غذا تعداد 12هزار پرس سهم گروههای جهادی خشت و کنارتخته و تعداد 3750پرس سهم گروههای جهادی بخش جره و بالاده و دهستان فامور می باشد.

وی یادآور شد: در همین راستا توسط گروه جهادی شهدای روستای مشتان از بخش مرکزی بیش از 600کیلو آش نذری در بین مردم این روستا تقسیم شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از دیگر اقدامات گروههای جهادی اشاره داشت و تاکید کرد: به مناسبت عید غدیر خم بیش از 300بسته معیشی به قیمت هر بسته بیش از یک میلیون تومان توسط خیرین در بین نیازمندان تقسیم شد.

وی خاطر نشان نمود: از دیگر اقدامات گروههای جهادی در عید غدیر خم توزیع بسته های گوشت در بین خانوادههای نیازمندان بود که 100بسته گوشت هر بسته یک کیلوگرم توزیع شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: