آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: اردوهای جهادی هجرت محور در شهرستان کازرون برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در جلسه ستاد بسیج سازندگی شرستان کازرون در سالن جلسات فرمانداری ویژه شهرستان کازرون اظهار داشت: 55گروه جهادی در قالب 700نفر در 22نقطه هدف جهت خدمت رسانی و محرومیت زدائی فعالیت جهادی خواهند  نمود.
وی ادامه داد: در راستای برنامه های تابستانی و فعالیت گروههای جهادی بسیجیان شهرستان کازرون در قالب برنامه های عمرانی شامل (ساخت مسکن محرومین، مرمت، ساخت سرویس بهداشتی، حمام در مناطق محروم)، ورزشی، اشتغال زائی، ویزیت رایگان پزشک، خدمات بهداشتی، آموزش فنی حرفه ای، مهارت خانگی، واکسیانسیون دام طیور، میز خدمت خدمت و.... فعالیت انجام خواهند داد.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون تاکید داشت: مهمترین کار در راستای فرمایش مقام معظم رهبری برای کشور و مقابله با تهاجم فرهنگی تمام عیار دشمنان خدمت به مردم در قالب گروههای جهادی به مناطق محروم می باشد.
وی اضافه داشت: جلسه ستاد بسیج سازندگی شهرستان کازرون که با حضور همه مسئولین از ادارات، ارگان ها، نهادها، گروههای جهادی بسیج و مسئولین در بخش ها از بخشداری ها و دهیاری ها انجام شده جهت خدمت دهی هر چه بهتر با اتحاد و همدلی برای خدمت به مناطق محروم و مناطق مورد هدف که شامل 22 نقطه هدف مورد تعیین شده برگزار شده است.
سرهنگ حیاتی اذعان کرد: ترویج فرهنگ جهادی با استفاده از گروههای جهادی جغرافیا محور که در منطقه محروم نفرات در گروههای جهادی چند روز مستقر خواهند شد و گروههای جهادی محله محور که بسیجیان در خود محل و یا روستا کمک به محرومیت زدائی می کنند مهمترین برنامه گروههای جهادی در در تابستان امسال برای شهرستان کازرون می باشد.
وی در انتها مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی را غنی سازی اوقات فراغت جوانان، کمک به دولت در توسعه کشور و کارآمدی نظام، اشاعه فرهنگ کار و تلاش و روحیه بسیجی در جامعه، کمک به محرومیت زدائی عمرانی و آبادانی، بهره گیری برای  ایجاد فضای مناسب برای تشکیل و یادگیری فعالیت های گروهی نام برد.
در این جلسه همچنین فرمانده ویژه شهرستان کازرون برادر بخرد در سخنانی با اهمیت بر پیگیری رفع مشکلات و محرومیت زدائی با کمک گروههای جهادی و عمل به توصیه های مقام معظم رهبری برای کمک محرومیت زدایی و رفع تشریفات برای کارهای اداری در برنامه های گروههای جهادی توسط ادارات مرتبط را خواستار شد و برهمکاری هر چه بهتر همه دستگاهها با گروههای جهادی تاکید داشت.
در انتها فرماندههان حوزههای مقاومت بسیج و برخی از دستگاههای خدمات رسان برای اجرای هر چه بهتر انجام شد فعالیت های گروههای جهادی در مناطق محروم 22نقطه مورد هدف به بیان برنامه ها و دیدگاههای نظر خود پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: