آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
فرمانده سپاه شهرستان کازرون
فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: تفکر بسیجی و روحیه جهادی لازمه رسیدن به پیشبرد اهداف عالیه نظام و رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است.
فرمانده سپاه شهرستان کازرون: تفکر بسیجی و روحیه جهادی لازمه رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی است

 سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در بازدید از اردوی گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) سپاه ناحیه کازرون در روستای ملاره از بخش جره و بالاده این شهرستان اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم عزیز در روستاهای مورد هدف از افتخارات خدمت گزاران مردم در نهاد مقدس بسیج است.

وی ادامه داد: در راستای برنامه‌های تابستانی و فعالیت گروههای جهادی بسیجیان شهرستان کازرون در قالب برنامه های عمرانی شامل (ساخت مسکن محرومین، مرمت، ساخت سرویس بهداشتی، حمام در مناطق محروم)، ورزشی، اشتغال‌زائی، ویزیت رایگان پزشک، خدمات بهداشتی، آموزش فنی حرفه ای، مهارت خانگی، واکسیناسیون دام طیور، میز خدمت خدمت و.... فعالیت انجام خواهند داد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون بالاترین مبارزه با  دشمنان را خدمت به مردم یاد کرد و افزود: در راستای برنامه های تابستان گروههای جهادی از بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون بیش از 700 نفر بسیجی در قالب 55 گروه جهادی در 22 نقطه مورد هدف، جهت خدمت به مردم در بخش‌های مختلف فعالیت خواهند نمود.

وی  ضمن تشکر از همه دستگاهها و متولیان در همکاری با گروههای جهادی برای محرومیت زدائی، تفکر بسیجی و روحیه جهادی را لازمه رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی دانست و اذعان کرد: برگزاری اردوهای جهادی علاوه بر اوقات فراغت جوانان و دیدن مناطق محروم از نزدیک، کمک به دولت در خدمت به مردم، ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در بین جامعه و رفع محرومیت زدائی با کمک، همدلی همه دستگاههای خدمت رسان برخی از اهداف برگزاری اردوهای جهادی یاد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون همچنین ضمن حضور در خانه بهداشت این روستا و پزشک مستقر جهت ویزیت رایگان از نزدیک با مشکلات مردم کم برخوردار آشنا شد و قرار شد موارد جمع‌بندی و جلسه ای با حضور ریاست بهزیستی، کمیته امداد و شبکه بهداشت برای درمان افراد نیازمند صورت پذیرد.

وی سپس با حضور در برنامه فرهنگی، تربیتی، ورزشی گروههای جهادی برای کودکان و نوجوانان در مسجد روستای ملااره از دست اندرکاران گروه جهادی برای اجرای فعالیت‌های جهادی تشکر کرد و سپس با حضور در برنامه عمرانی از نزدیک از مرمت و بازسازی منزل محروم بازدید کرد و در برنامه دیگری با حضور در منزل شهید عبدالرحمن افشاری یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

شهید عبدالرحمن افشاری از شهدای دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس 2در سال1366در ماهوت عراق به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

یادآور می‌شود روستای ملااره از بخش جره و بالاده در 30کیلومتری شرق شهرستان کازرون واقع شده است.

پایان پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: