آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
در آستانه ماه محرم الحرام؛
در آستانه ماه محرم الحرام جلسه هم اندیشی فعالان فرهنگی و مسئولین بخش کنارتخته برگزار شد.
جلسه هم اندیشی برنامه های دهه محرم با حضور مسئولین و فعالان فرهنگی بخش کنارتخته جلسه به میزبانی حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) این بخش برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام ساریخانی امام جمعه بخش کنارتخته با بیان اینکه بیش از ۱۴۴۴ سال از واقعه عبرت آموز عاشورا می گذرد ،سال به سال به شور و حال این ماه معرفت و بصیرت افزوده می شود.

وی ادامه داد: ماه محرم و صفر فرصتی طلایی است برای عموم مردم خاصه جوانان و نوجوانان، برای انجام تکالیف دینی و معرفت افزایی نسبت به اهل بیت علیهم السلام جهت ایجاد شور و شعور حسینی .

در ادامه امام جمعه بخش کنارتخته در خصوص اهمیت نظم و انضباط و اهمیت عزاداری برای سرور و سالار شهیدان با بیان احادیث و روایات با ایراد سخنرانی پرداخت.

 سرگرد پاسدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) هم در ادامه این نشست، به نکاتی در خصوص برقرار امنیت و همکاری پایگاههای بسیج برای شور و شعور عزاداری سرور و سالار شهیدان اشاره داشت و در انتها مصوبات جلسه عزاداری در بخش کنارتخته شامل برگزاری مراسم سوگواری روزهای تاسوعا و عاشورا بصورت اجتماع بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) درحسینیه سیدالشهدای بخش، فضاسازی بخش از مبادی تا خروجی توسط شهرداری، تامین روشنایی با رعایت نکات فنی در مسیر برگزاری هیئت های مذهبی و عزاداری توسط اداره برق و... انجام شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: